عکس؛ درس ویژه سرمربی الهلال به فابرگاس

عکس؛ درس ویژه سرمربی الهلال به فابرگاس

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در یک بازی دوستانه در کشور اتریش، تیم الهلال عربستان به مصاف تیم ایتالیایی کومو رفت و در نهایت در این بازی الهلال موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و کومو را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی ، تیم کومو همان تیمی است که هدایت آن بر عهده سسک فابرگاس است. فابرگاس توانست این تیم را به سطح اول فوتبال ایتالیا برساند و کومو قرار است که در فصل پیش رو، در رقابت های سری آ ایتالیا به میدان برود و باید دید که اوضاع برایش به چه شکل پیش خواهد رفت.

در پایان بازی الهلال عربستان مقابل کومو، ژرژ ژسوس سرمربی الهلال عربستان به نوعی به سسک فابرگاس درس مربیگری داد. در تصاویری که از این دو مربی منتشر شده است، دیده می شود که ژرژ ژسوس در حال صحبت کردن با سسک فابرگاس است. ژرژ ژسوس از چهار انگشت خود در این مکالمه استفاده می کند و به نظر می رسد که او در حال توضیح دادن ساختار چهار دفاعه برای سسک فابرگاس است.

الهلال عربستان با ژرژ ژسوس فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته است و می خواهد که در فصل پیش رو هم این عملکرد را تکرار کند. از سوی دیگر فابرگاس کومو به دنبال تجربه کردن مربیگری در رقابت های سری آ ایتالیا است.

1470