عکس یادگاری مهاجم اسبق بارسلونا با بلینگام

عکس یادگاری مهاجم اسبق بارسلونا با بلینگام

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو آگوئرو مهاجم اسبق بارسلونا، منچسترسیتی و تیم ملی آرژانتین فرصت خوش و بش با یکی از سرشناس ترین ستارگان حال حاضر فوتبال دنیا را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، آگوئرو سالها در منچسترسیتی بازی می کرد و به یکی از اسطوره های این تیم تبدیل شده بود. وی پس از ترک منچسترسیتی به بارسلونا ملحق شد اما تنها پس از چند ماه به علت مشکل قلبی از این تیم کنار رفت و از فوتبال بازنشسته شد. آگوئرو در سالهای اخیر و پس از بازنشستگی از فوتبال، کل کل های زیادی را با هواداران رئال در شبکه های اجتماعی داشته است و همین مسئله و رفاقتش با مسی باعث شده تا در میان رئالی ها محبوب نباشد. آگوئرو با انتشار تصویرش در کنار بلینگام نوشت:" هی سرجیو، ]ی جود. داشتم به آرامی ناهار می خوردم و بلینگام به سمت من آمد و به من سلام کرد. او بسیار مودب و خوش برخورد است. بازیکن شگفت انگیزی است و یک ستاره است." 

بلینگام نتوانست فصل درخشانش را با قهرمانی یورو تکمیل کند اما حالا باید برای فصل جدید آماده شود. وی هفته آینده و در پایان تور رئال مادرید در امریکا به تمرینات اضافه می شود. جود در اولین فصلش در رئال مادرید 23 گل ثبت کرد و اگر همان آمار را هم تکرار کند، قطعا هواداران رئال مادرید خوشحال خواهند شد.

4125