گل‌گهر و سبک جدید؛ شعبه دوم تراکتور؟

گل‌گهر و سبک جدید؛ شعبه دوم تراکتور؟

پایگاه خبری فوتبالی - گل‌گهر سیرجان در مدت اخیر علاقه جالبی به جذب بازیکنان سابق تراکتور نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، گل‌گهر سیرجان برای فصل آتی مهدی تارتار را جایگزین مارینوس اوزونیدیس یونانی کرده است. تیمی که در فصول اخیر علاقه جالبی به جذب بازیکنان سابق تراکتور داشته و این در حالی است که این باشگاه با پافشاری عجیبی مانع از انتقال بازیکنانش نظیر علیرضا علیزاده به این تیم هم شده است.

تیم سرمه‌ای‌پوش سیرجانی فصل گذشته کاپیتان تراکتور یعنی محمدرضا اخباری را به خدمت گرفت. دروازه‌بانی که باوجود شایعات نقل و انتقالاتی زیاد و لینک شدن به تراکتور، در سیرجان ماندنی شده و دیروز رضا درویش اعلام کرد که خبری از حضور اخباری در پرپسولیس نخواهد بود. گل گهر در کنار اخباری، سید ابوالفضل رزاق‌پور را هم با پرداخت بند فسخ چهار میلیارد تومانی قرارداد وی، از تبریز به سیرجان برد.

اما این شیوه گل‌گهر برای فصل آتی هم برقرار است و این تیم پس از اینکه تراکتور قرارداد هافبک برزیلی خود یعنی گوستاوو واگنین را تمدید نکرد، سراغ این بازیکن رفت و به توافق با وی رسید تا واگنین هم شاگرد تارتار شود.

در حال حاضر هفت بازیکن کنونی گل‌گهر سابقه بازی برای تراکتور را در کارنامه دارند. محمدرضا اخباری، فرزین گروسیان، سید ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی تیکدری، گوستاوو واگنین، سامان نریمان جهان و قائم اسلامی خواه این هفت بازیکن هستند.

1997