کریستوفر کنت در مسیر جدایی از فولاد؛ یحیی گل‌محمدی این بازیکن را نمی‌خواهد

کریستوفر کنت در مسیر جدایی از فولاد؛ یحیی گل‌محمدی این بازیکن را نمی‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان اتریشی فولاد احتمالا در لیگ بیست‌‌وچهارم دیگر عضوی از این تیم نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، فولاد خوزستان با هدایت یحیی گل‌محمدی خود را برای حضور در بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر آماده می‌کند و نارنجی‌پوشان خوزستان اکنون برای آماده‌سازی هرچه بهتر در دبی حضور دارند. فولاد در فصل گذشته لیگ برتر اصلا اوضاع خوبی نداشت و بقای این تیم به اما و اگر گره خورد. فولادی‌ها درنهایت با پیروزی برابر نساجی در هفته آخر لیگ بیست‌وسوم، حضور خود در بالاترین سطح فوتبال ایران را به‌مدت یک فصل دیگر تمدید کردند.

فولاد در فصل گذشته بازیکنان خارجی داشت که اکنون برای یحیی گل‌محمدی به دردسر بزرگی تبدیل شده‌اند. گادوین منشا، لوسیانو پریرا، ابراهیم حصار و لوکاس کاندیدو بازیکنانی بودند که فصل گذشته نتوانستند در بیشتر از 60 درصد دقایق بازی‌ها به میدان بروند و اکنون 4 سهمیه خارجی فولاد برای لیگ بیست‌وچهارم سوخته است.

 یحیی گل‌محمدی اکنون فقط می‌تواند دو بازیکن خارجی در اختیار داشته باشد که یکی از آن‌ها اوتکیر یوسوپوف است. یوسوپوف مدتی است به فولاد پیوسته و در تمرینات این تیم حضور دارد. دروازه‌بان ازبکستانی جانشین کریستوفر کنت شده و قرار است در فصل جدید از دروازه فولاد حفاظت کند. یحیی گل‌محمدی علاقه‌ای به ادامه همکاری با کنت ندارد و برای همین خبری از این بازیکن در اردوی دبی نیست. طبعا حضور دو دروازه‌بان خارجی در تیمی که تنها دو سهمیه برای جذب بازیکن خارجی دارد، منطقی نیست و برای همین جدایی کنت عقلانی به‌نظر می‌رسد.

موسی کولیبالی و جفرسون باهیا خلاف دیگر بازیکنان خارجی فولاد، در 60 درصد بازی‌های فصل گذشته این تیم حضور داشتند و البته در این بین، قرارداد باهیا با فولاد فسخ شده است و او اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

 گادوین منشا و کنت دیگر بازیکنانی هستند که یحیی تمایلی به همکاری با آن‌ها ندارد و در اردوی دبی هم خبری از این دو بازیکن نیست. باید دید درنهایت لیست خارجی‌های فولاد چه سرنوشتی دارد و چه اتفاقی برای این تیم در لیگ بیست‌وچهارم رخ می‌دهد.

5793