اضافه شدن هافبک آرژانتینی به اردوی چلسی؛ اردوی آبی‌ها آرام است

اضافه شدن هافبک آرژانتینی به اردوی چلسی؛ اردوی آبی‌ها آرام است

پایگاه خبری فوتبالی- انزو فرناندز هافبک ملی پوش آرژانتینی چلسی به اردوی این تیم در آمریکا ملحق شده و با وجود اینکه انتظار می‌رفت با توجه به مشکلات برخی از بازیکنان فرانسوی با او، تنشی در اردوی آبی‌ها رخ دهد اما همه چیز در ادوی تیم مارسکا آرام است.

به گزارش فوتبالی، انزو فرناندز که با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود پس از قهرمانی با تیم ملی آرژانتین، در حال آواز خواندن و توهین نژاد پرستانه به بازیکنان مهاجر فرانسوی بود، باعث ناراحتی بازیکنان فرانسوی خود در چلسی شده بود حالا پس از گذشت چند هفته از این موضوع به اردوی تیمش بازگشته و بنظر با عذرخواهی از آن‌ها توانسته جو اردوی چلسی را آرام کند.

به‌گزارش فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، انزو فرناندز روز گذشته به اردوی تیم چلسی در شهر آتلانتا ملحق شده است. انزو با تمامی اعضای تیم یه صورت جداگانه دیدار داشته و از همه‌ی آن‌ها عذرخواهی کرد. او به کمک ریس جیمز و اکسل دیساسی که به عنوان نماینده‌ای از بازیکنان ناراضی چلسی بودند، قرار است مبلغی را به یک سازمان‌ خصوصی ضد نژادپرستی که این دو بازیکن نماینده در آن سازمان سهم دارند پرداخت کند.

رومانو در ادامه تاکید داشت که هبازیکنان و کادر فنی چلسی این مسله را پشت سر گذاشتند و اتفاقی پس از دیدار انزو با بازیکنان نیفتاده و حتی پس از آن‌ها همه‌ی اعضای تیم برای خوردن نهار و تمرین در کنار هم بودند.

چلسی در حال حاضر در اردوی پیش فصل به سر می‌برد و بامداد پنجشنبه یه مصاف کلاب آمریکا مکزیک خواهد رفت. آن‌ها در ادامه با منچسترسیتی و رئال مادرید در آمریکا دیدار خواهند داشت.

۱۴۲۸