تراکتور و بلاتکلیفی مدیریتی؛ بدون سرپرست در ترکیه!

تراکتور و بلاتکلیفی مدیریتی؛ بدون سرپرست در ترکیه!

پایگاه خبری فوتبالی - تکلیف مدیرعامل، سرپرست تیم و یک عضو هیات مدیره تراکتور مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، تراکتور اگر چه در نقل و انتقالات تابستانه حضوری فعال داشته و جزو پرخبرترین تیم‌هاست اما این تیم از لحاظ مدیریتی هنوز به ثبات نرسیده است.

 تیم پرتماشاگر تبریزی، هنوز تکلیف دو مدیر اصلی خود یعنی مدیرعامل باشگاه و مدیر تیم یا همان سرپرست را مشخص نکرده و با این شرایط عجیب در اردوی ترکیه حضور دارد.

پس از استعفای هوشنگ نصیرزاده از سمت مدیرعاملی تراکتور، این باشگاه سعید مظفری‌زاده سرپرست فصل گذشته را به عنوان سرپرست مدیرعاملی منصوب کرد تا امورات واگذاری تیم پیش برود. با این وجود و با گذشت چندین هفته و برچیده شدن مباحث واگذاری، هنوز تکلیف حکم نهایی برای مدیرعاملی مشخص نشده و این سمت همچنان با سرپرستی پیش می‌رود.

اما نکته مهم و عجیب اینکه با وجود گرد هم آمدن اعضای تراکتور در کنار هم، همچنان شرایط سرپرست تیم مشخص نیست. 

این در حالی است که گفته می‌شد تراکتور برای این پست دنبال کریم باقری است ولی نه تنها باقری به تراکتور نپیوسته، که این تیم بدون سرپرست راهی ترکیه شده و گفته می‌شود یکی از مدیران این باشگاه که مسئولیت کارهای اجرایی را دارد، به نوعی وظیفه سرپرستی را هم انجام می‌دهد! نبود مدیر تیم باعث شده تا اطلاعات درستی از تیم نظیر چرایی عدم برگزاری بازی دوستانه با آدنا دمیر اسپور ترکیه در دست نباشد.

همچنین با استعفای هوشنگ نصیرزاده، ترکیب اعضای هیات مدیره تراکتور به هم ریخته چرا که نصیرزاده همزمان با سمت مدیرعاملی، عضوی از هیات مدیره و نایب رئیس این هیات هم بود و تراکتور هنوز نفر جدیدی به جای نصیرزاده در هیات مدیره انتخاب نکرده است.

1997