کمپانی نایکی، کلید انتقال وینگر جوان اسپانیایی به بارسلونا

کمپانی نایکی، کلید انتقال وینگر جوان اسپانیایی به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که این روزها انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا رد هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما گفته می‌شود که ممکن است کمپانی نایکی که تولید پوشاک ورزشی را بر عهده دارد، باعث شود تا این انتقال زودتر به وقوع بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، در این روزها اخبار زیادی در خصوص تصمیم نهایی نیکو ویلیامز برای آینده‌اش به گوش می‌رسد. ستاره تیم ملی اسپانیا در یورو 2024، باید در همین روزها تصمیم بگیرد که می‌خواهد در اتلتیک بیلبائو بماند یا راهی تیم دیگری شود. برخی از خبرگزاری‌ها مدعی شده‌اند که این بازیکن قطعا در فوتبال اسپانیا خواهد ماند و این یعنی یا در اتلتیک بیلبائو می‌ماند یا راهی بارسلونا می‌شود. پاری سن ژرمن در مقایسه با این دو باشگاه شانس چندان بالایی ندارد.

به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، کمپانی تولید البسه ورزشی نایکی می‌تواند کلید انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا باشد. این کمپانی آمریکایی تصور می‌کند که اگر ستاره اسپانیایی راهی بارسلونا شود به سود این شرکت تمام می‌شود. خود نیکو ویلیامز هم در صورت انتقال به بارسلونا می‌تواند سود بیشتری از طریق قرارداد با شرکت نایکی به دست بیاورد. از این نظر، همه چیز به نفع بارسلونا است.

همچنین مدیران بارسلونا پیغامی برای نیکو ویلیامز فرستاده‌اند مبنی بر این‌که او تنها در تابستان امسال این فرصت را دارد تا پیراهن بارسا را به تن کند و سال آینده دیگر چنین پیشنهادی دریافت نخواهد کرد.

حالا باید دید آیا مدیران بارسلونا موفق می‌شوند پس از مدت‌ها کش‌وقوس و مذاکره، سرانجام نیکو ویلیامز را به خدمت بگیرند یا خیر؟

1428