ایرانی برابر ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا؛ قسمت دهم: سعید و سردار

ایرانی برابر ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا؛ قسمت دهم: سعید و سردار

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ نخبگان باید 2 بازی در پلی‌آف برگزار کند. 

به گزارش فوتبالی، بازی اول، 16 مرداد در نقش جهان برابر شباب الاهلی امارات خواهد بود. تیمی که سعید عزت‌اللهی را دارد و به احتمال فراوان از سردار آزمون هم در پیشانی خط حمله‌اش سود خواهد برد. پیش از این در 9 بازی دیگر لیگ قهرمانان (در مراحل مختلف)، بازیکن‌های ایرانی در پیراهن رقیب برابر تیمهای ایرانی قرار گرفتند. البته سابقه این موضوع به جام باشگاه‌های آسیا برمی‌گردد که رضا شاهرودی با پیراهن دالیان چین و مجید نامجومطلق در لباس السد برابر استقلال قرار گرفتند و بیژن طاهری به عنوان بازیکن محمدان بنگلادش در رویارویی با پرسپولیس حضور داشت.

* فرهاد مجیدی

  پس از ترک استقلال در میانه‌های لیگ یازدهم، مجیدی راهی قطر شد و پیراهن الغرافه را به تن کرد. او با تیم جدیدش راهی ایران شد و برابر پرسپولیس قرار گرفت. بازی با تساوی یک یک تمام شد. 

داور ازبک بازی (ایرماتوف) در دقایق پایانی به مجیدی بابت فریب، اخطار دوم را داد و او را از زمین اخراج کرد.

* کریم انصاری‌فرد

  در پلی آف لیگ قهرمانان و برای ورود به مرحله گروهی، السیلیه در خانه‌اش از شهرخودرو میزبانی کرد. بازی با تساوی بدون گل تمام شد و کار تعیین برنده به پنالتی کشید. کریم انصاری‌فرد با پیراهن تیم قطری، تنها بازیکنی بود که ضربه‌اش را از دست داد. مهدی رحمتی با مهار پنالتی او، تیمش را به مرحله گروهی رساند.

* رامین رضاییان

  بعد از ترک پرسپولیس بابت اخراج توسط برانکو، رضاییان راهی قطر شد و با الدحیل قرارداد بست. او در سومین بازی مرحله گروهی برابر پرسپولیس قرار گرفت. الدحیل این بازی را با گلی گه از روی نقطه پنالتی زد، یک صفر برد. رضاییان در این بازی، فرصت گلزنی داشت ولی ضربه‌اش در چارچوب نبود.

* مهدی طارمی

  3 بار با پیراهن الغرافه برابر تیمهای ایرانی قرار گرفت و در هر 3 بازی هم گل زد.

  در پلی‌آف فصل 2019، الغرافه به دیدار ذوب‌آهن رفت، 3 بر 2 شکست خورد و حذف شد. طارمی در این بازی، گل دوم تیمش را زد.

  الغرافه در مرحله گروهی با تراکتور بازی کرد. در قطر، میزبان 3 صفر برنده شد. طارمی در این بازی، بریس کرد و یک پنالتی را هم از دست داد.

  در بازی برگشت، تراکتور در خانه 3 یک شکست خورد. طارمی در این بازی، گل سوم الغرافه را در دقیقه 87 زد.

* مهرزاد معدنچی

  او در اولین بازی مرحله گروهی فصل 2010 و با پیراهن الاهلی امارات برابر مس در کرمان قرار گرفت. بازی درحالیکه تا دقیقه 74 با نتیجه 2 یک به سود مهمان بود، درنهایت با برتری 4 به 2 مس تمام شد. معدنچی در این بازی گل دوم الاهلی را زد.

* مرتضی پورعلی‌گنجی

  2 بار با پیراهن السد به ایران آمد و برابر تیمهای ایرانی قرار گرفت.

  برابر پرسپولیس، همه‌کاره بازی او بود. قرمزها این بازی را با گل به خودی دقیقه 2 پورعلی‌گنجی که وارد دروازه السد شد، بردند.

  در پلی‌آف فصل 2017 السد و استقلال هم پورعلی‌گنجی پیراهن تیم قطری را به تن داشت که درنهایت با برد استقلال در ضربات پنالتی همراه بود.

عکس از خبرگزاری مهر

5390