تفاوت طارمی با دیگر مهاجمان از نظر دایی؛ هوش فوتبالی بالایی دارد

تفاوت طارمی با دیگر مهاجمان از نظر دایی؛ هوش فوتبالی بالایی دارد

پایگاه خبری فوتبالی- علی دایی در بخشی از مصاحبه‌اش با گاتزتا دلواسپورت به هوش فوتبالی مهدی طارمی اشاره کرده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی که چند هفته پیش با عقد قرادادی 1+2 ساله به طور رسمی به اینتر پیوست تا بعد از علی سامره، رحمان رضایی و سردار آزمون به چهارمین نماینده فوتبال ایران در سری آ ایتالیا بدل شود امیدوار است که در فصل پیش رو به مانند بازی‌های دوستانه پیش فصل بدرخشد و به یک بازیکن اثرگذار در ترکیب نراتزوری تبدیل شود. 

علی دایی که یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های فوتبال ایران است و با افتخاراتی که در دوران بازیگری خود بدست آورده به اعتبار این مرز و بوم بدل شده در مصاحبه‌ای که روز گذشته با روزنامه مشهور گاتزتا دلواسپورت داشته صحبت‌های جالبی درباره مهدی طارمی انجام داده است.

شهریار فوتبال ایران در گفت‌وگوی خود حسابی از طارمی تمجید کرد و در واکنش به این سوال که وجه تمایز این مهاجم با دیگر مهاجمان چیست؟ این‌گونه پاسخ داد: "هوش فوتبالی. طارمی در زمین تحرک زیادی دارد و به همین دلیل مدافعان را غافلگیر می‌کند. به علاوه او به لحاظ بدنی هم در شرایط خوبی است. مهدی در نبردهای تن به تن نمی‌بازد و به راحتی توپ از پاهایش جدا نمی‌شود. او این ویژگی‌هایش را با کیفیت فنی فوق‌العاده و تمام‌کنندگی‌اش ترکیب می‌کند، چیزی که شاید انتظارش را نداشته باشید."

علی دایی در زمانی که هدایت پرسپولیس را برعهده داشت مدت کوتاهی هم سرمربی مهدی طارمی در پرسپولیس بود.

9098