عکس؛ تغییر فرم بدنی گاوی از سال گذشته تاکنون

عکس؛ تغییر فرم بدنی گاوی از سال گذشته تاکنون

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که گاوی هافبک جوان بارسلونا در یک سال اخیر روی فعالیت های بدنسازی خود تمرکز کرده است و در حال حاضر وضعیت بدنی اش نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

به گزارش فوتبالی ، گاوی در فصل گذشته به علت مصدومیت نتوانست در بسیاری از بازی ها حضور داشته باشد و به این ترتیب آن طور که باید و شاید در خدمت بارسلونا نبود. به نظر می رسد که او در این مدت زیر نظر مربی های بدنسازی باشگاه بارسلونا و همچنین با اجازه پزشکان تیم فعالیت های بدنسازی انجام داده است.

البته این تصویر سمت راست، یک تصویر جدید از گاوی است و برخی ها این عضلانی شدن گاوی را مربوط به تمرینات بدنسازی گاوی زیر نظر هانسی فلیک و کادر فنی و بدنسازی او می دانند. گاوی در اردوی پیش فصل بارسلونا در آمریکا حضور نخواهد داشت و تمرینات خود را ادامه می دهد تا برای شروع فصل جدید آماده باشد و به این ترتیب در ترکیب ثابت تیم هانس دیتر فلیک قرار بگیرد.

تصویر سمت راست مربوط به سال 2024 و تصویر سمت چپ مربوط به سال 2023 است.

گاوی در حال حاضر نوزده سال سن دارد و یکی از آینده دار ترین هافبک ها در فوتبال اسپانیا به حساب می آید. او می تواند یک زوج فوق العاده را برای سال ها در کنار پدری در خط هافبک بارسلونا و تیم ملی اسپانیا تشکیل دهد.

1470