عکس؛ مدل موی جدید پدری پیش از شروع فصل

عکس؛ مدل موی جدید پدری پیش از شروع فصل

پایگاه خبری فوتبالی - پدری بازیکن جوان بارسلونا از مدل موی جدید خود در تابستان رونمایی کرد و به نظر می رسد که قصد دارد فصل جدید را با این مدل مو و با این ظاهر شروع کند.

به گزارش فوتبالی ، پدری هافبک بیست و یک ساله بارسلونا، یکی از بازیکنانی است که محبوبیت زیادی در میان اسپانیایی ها و هواداران بارسلونا دارد. او از بازیکنان آینده دار فوتبال اسپانیا به حساب می آید. این بازیکن به علت مصدومیت در تور پیش فصل بارسلونا در آمریکا حضور ندارد و به نظر می رسد که از اوقات فراغت خود استفاده کرده است و به سراغ این رفته است که مدل مویش را تغییر دهد.

پدری از یک مدل موی کوتاه که از بغل سر فِید شده است، استفاده کرده است و آرایشگر او، این مدل را برایش ترتیب داده است. پدری به همراه گاوی بدون تردید دو تا از مهره های اصلی تیم هانسی فلیک هستند.

در روز های گذشته گفته شده بود که یکی از وظایف اصلی تیاگو آلکانتارا در بارسلونا به عنوان دستیار هانسی فلیک، این است که تلاش کند تا پدری و گاوی بتوانند خودشان را به سطح ژاوی و اینیستا برسانند و یادآور دوران اوج این دو بازیکن در بارسلونا شوند. پدری و گاوی هنوز خیلی جوان هستند و فرصت زیادی برای بازی کردن در بارسلونا دارند.

1470