ستاره دانمارکی قصد ترک منچستریونایتد را ندارد

ستاره دانمارکی قصد ترک منچستریونایتد را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین اریکسن ستاره دانمارکی اعلام کرد که از بازی کردن در منچستریونایتد لذت می برد و فعلاً به فکر ترک این باشگاه نیست.

به گزارش فوتبالی، در سال 2022 کریستین اریکسن با قراردادی آزاد به منچستریونایتد پیوست و قراردادی 3 ساله با این باشگاه امضا کرد و حالا کمتر از 12 ماه تا پایان قراردادش باقی مانده است. در ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، اخباری مبنی بر علاقه آژاکس آمستردام به اریکسن به گوش می رسید، اما خودش به خبرنگاران گفت: "هنوز یک سال تا پایان قراردادم باقی مانده، پس همچنان بازیکن منچستریونایتد محسوب می شوم. به من نگفته اند که تمدید کن یا از اینجا برو، پس فعلاً احساس خوبی در این باشگاه دارم و خانواده ام از زندگی در شهر منچستر لذت می برند. در فوتبال شما می خواهید تا جایی که امکان دارد بازی کنید، اما باید این سوالات را از خودتا بپرسید که آیا در بهترین شرایط هستم؟ آیا می توانم در تیم بازی کنم؟ از این جهات احساس خوبی دارم و فکر می کنم در باشگاه مناسبی قرار دارم."

کریستین اریکسن در فصل گذشته 28 بار برای منچستریونایتد بازی کرد و تنها 12 بار از ابتدا در ترکیب این تیم در لیگ برتر انگلیس قرار گرفت. 

4416