رسمی/ ستاره ایتالیایی به آرسنال پیوست

رسمی/ ستاره ایتالیایی به آرسنال پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال بالاخره توانست ریکاردو کالافیوری ستاره ایتالیایی بولونیا را با قیمت 42 میلیون پوند به خدمت بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، دقایقی پیش باشگاه آرسنال به صورت رسمی خبر خرید کالافیوری را اعلام کرد. این ستاره ایتالیایی در فصل گذشته یکی از دلایل اصلی حضور بولونیا در بین 4 تیم برتر سری آ بود و همچنین بازی های درخشانی در ترکیب تیم ملی ایتالیا در مسابقات یورو 2024 انجام داد. 

هفته ها بود که خبرهای زیادی از علاقه آرسنال به این ستاره جوان به گوش می رسید. حتی 2 باشگاه چلسی و یوونتوس نیز به کالافیوری علاقه مند بودند، اما این مدافع 22 ساله از همان ابتدا فقط آرسنال را می خواست. حالا آرتتا با خرید کالافیوری دفاع خود را به شدت تقویت کرده، چون ستاره سابق بولونیا توانایی بازی در دو پست دفاع وسط و دفاع چپ را دارد.

آرتتا در خصوص خرید کالافیوری گفت: "ما به ریکاردو و خانواده اش خوش آمد می گوییم. او یک خرید عالی برای ماست و مطمئنم که باعث تقویت خط دفاعی در فصل بعدی خواهد شد. ریکاردو شخصیت بزرگی دارد و با مهارت بالایش، باعث قوی تر شدن ما می شود تا بتوانیم به جام های بزرگی برسیم. در طول چند فصل اخیر عملکرد کالافیوری را زیر نظر داشتیم و واقعاً تحت تاثیرش قرار گرفتیم."

4416