ادعای ایران ورزشی؛ مدافع نیوکاسل هم از دست پرسپولیس پرید!

ادعای ایران ورزشی؛ مدافع نیوکاسل هم از دست پرسپولیس پرید!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس نه‌تنها نمی‌تواند جانشین عبدالکریم حسن را جذب کند بلکه گزینه‌ها هم یکی پس از دیگری هایجک می‌شوند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیسی‌ها در شرایطی تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در لیگ بیست‌وچهارم پشت سر می‌گذارند که قرار است به‌زودی عازم ترکیه شوند تا اردوی آماده‌سازی خود را در این کشور برپا کنند. فهرست بازیکنان پرسپولیس هنوز تکمیل نشده است و کنار جذب نشدن جانشین بیرانوند، دغدغه خرید مدافع چپ پابرجاست و در شرایطی‌که عبدالکریم حسن و علی نعمتی از پرسپولیس جدا شده‌اند، هنوز خبری از مدافع چپ جدید نیست.

پرسپولیس پس از جدایی حسن، جستجوی خود برای خرید یک دفاع چپ آماده را آغاز کرد و به یحیی عطیه‌الله مراکشی رسید اما بنا به دلایلی حضور این بازیکن در ایران منتفی شد. بعد از عطیه‌الله جدی‌ترین گزینه برای جانشینی عبدالکریم حسن، مارسلو سوارز بود که مذاکرات با او هم به بن‌بست خورد و حالا سرنوشت دفاع چپ قرمزها برای فصل آینده مشخص نیست.

 ایران ورزشی مدعی شده در مقطعی به باشگاه پرسپولیس یک مدافع هلندی با رزومه‌ای قابل دفاع پیشنهاد شده بود که قیمتش با بودجه این تیم همخوانی داشت اما تنها مشکل زمان بود. یترو ویلمز که سابقه عضویت در تیم‌های مطرحی چون نیوکاسل‌یونایتد انگلستان، آینتراخت فرانکفورت آلمان، پی‌اس‌وی آیندهوون و هراکلس هلند را در کارنامه داشت و همچنین برای تیم ملی بزرگسالان این کشور ٢٢ بازی رسمی را انجام داده بود با بودجه نزدیک ۵٠٠‌ هزار دلار (تقریباً نصف مبلغ پیشنهادی به سوارز) به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شده بود اما با قید این فوریت که پرسپولیس باید ظرف ٧٢ ساعت پاسخ نهایی خود را به این بازیکن اعلام کند چراکه ویلمز به طور همزمان درحال مذاکره با یک تیم از لالیگا ٢ هم بود. تعلل مدیران پرسپولیس در مذاکره با این گزینه باعث شد تا ویلمز راهی اسپانیا شود.

اکنون سرنوشت جانشین عبدالکریم حسن مشخص نیست و فعلا جای خالی مرد اسبق سال فوتبال آسیا با هیچ پر شده است!

5793