دوئل علیرضا بیرانوند با رضا درویش؛ فسخ قراردادی که داستان‌های زیادی دارد!

دوئل علیرضا بیرانوند با رضا درویش؛ فسخ قراردادی که داستان‌های زیادی دارد!

پایگاه خبری فوتبالی- داستان علیرضا بیرانوند و فسخ قرارداد با پرسپولیس، داغ‌ترین خبر این روزهای فوتبال ایران است.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند با وجود آنکه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت، در تصمیمی جنجالی و با اتمام لیگ بیست‌وسوم به سراغ فسخ قراردادش رفت و از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شد و به تراکتور پیوست. در حالی‌که مدیران باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد بیرانوند را غیرقانونی می‌دانند، دروازه‌بان جدید تراکتور در مصاحبه‌ای جنجالی علیه رضا درویش، مدیرعامل کنونی پرسپولیس موضع گرفت و رفتارهای درویش در قبال خود را زمینه‌ساز جدایی‌اش از پرسپولیس دانست!

قصه علیرضا بیرانوند و رضا درویش سر دراز دارد و هنوز مشخص نیست کدام سمت ماجرا راست می‌گوید و صحبت‌های کدامیک از واقعیت فاصله دارد. صبح امروز بود که اسنادی از سوی یک رسانه منتشر شد که نشان می‌داد علیرضا بیرانوند طی 10 ماه، 19 میلیارد تومان از پرسپولیس دریافتی داشته و فسخ قرارداد او غیرقانونی محسوب می‌شود. باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد تمام مطالبات این بازیکن را پرداخت کرده و بیرو نمی‌توانسته قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کند.

اما اکنون اسناد جدیدی از سوی علیرضا بیرانوند منتشر شده که نشان می‌دهد این بازیکن مبلغ یک میلیارد و 156 میلیون تومان بابت فصل بیست‌و‌دوم از پرسپولیس طلبکار است. مدیریت پرسپولیس اعتقاد دارد این مبلغ نباید لحاظ شود زیرا بیرانوند پس از فسخ، قرارداد جدیدی امضا کرد و به پرسپولیس برگشت. وکیل این دروازه‌بان معتقد است در الحاقیه قرارداد بیرانوند تأکید شده که تا 15 روز پس از پایان مسابقات باید تمامی مطالبات پرداخت شود و برای همین مبلغ باقی مانده از لیگ بیست‌دوم هم باید مورد توجه قرار گیرد.

اختلاف اصلی بیرانوند و پرسپولیس دقیقا به مبلغ باقی‌مانده از لیگ بیست‌ودوم برمی‌گردد و باید دید کمیته تعیین وضعیت چه تصمیمی در این مورد خواهد گرفت. گفتنی است حکم این پرونده سه هفته دیگر صادر می‌شود.

5793