عکسی که بلینگام در کنار بازیکن مدنظر رئال مادرید منتشر کرد

عکسی که بلینگام در کنار بازیکن مدنظر رئال مادرید منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید، ارتباط بسیار نزدیکی با ترنت الکساندر آرنولد بازیکن انگلیسی لیورپول دارد و این دو بازیکن در تعطیلات در کنار هم حضور داشته اند.

به گزارش فوتبالی ، ترنت الکساندر آرنولد که یک مدافع راست است، مورد توجه باشگاه رئال مادرید است و مادریدی ها در نظر دارند که با به خدمت گرفتن او، این بازیکن را جانشین دنی کارواخال کنند. البته گفته شده است که رئال مادرید می خواهد به طور رایگان به سراغ جذب این بازیکن برود چرا که قرارداد ترنت الکساندر آرنولد با باشگاه لیورپول در تابستان 2025 به پایان می رسد.

جود بلینگام در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویری را منتشر کرده است که در آن می بینیم که ترنت الکساندر آرنولد در کنار او حضور دارد. جود بلینگام و ترنت الکساندر آرنولد با هم به تعطیلات تابستانی رفته اند. این تصویر در شهر لس آنجلس در آمریکا گرفته شده است. آن ها در ترن هوایی هم در کنار هم حضور داشتند و به طور کلی در کشور آمریکا با هم تعطیلات خود را سپری کرده اند.

برخی ها معتقدند که ارتباط نزدیک بلینگام با ترنت الکساندر آرنولد، موجب می شود که در نهایت بازیکن لیورپول راهی رئال مادرید شود.

1470