ایده‌های عجیب در رونمایی از بازیکنان؛ برچسب زدن به پیشانی بازیکن! (عکس)

ایده‌های عجیب در رونمایی از بازیکنان؛ برچسب زدن به پیشانی بازیکن! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رونمایی از بازیکنان در فصل نقل و انتقالات در فوتبال ایران وارد فاز جدید و البته عجیب و غریبی شده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از انتقادهایی که از تیمهای رسانه‌ای برخی باشگاههای لیگ برتری می‌شود، این بوده که آنها خلاقیت چندان زیادی ندارند و طرح‌ها و آیتم‌های آنها، چنگی به دل نمی‌زند.

البته در این بین برخی باشگاه‌ها هم هستند که با ارتقای کیفیت رسانه‌ای خود به دنبال بهبود شرایط بوده‌اند که یکی از این باشگاه‌ها ملوان است. تیمی که چندین فصل است گزارش تصویری تمرینات و بازی‌ها و کلیپ های تمرین و روز مسابقه را به شکل متفاوت و به روزی ارائه می‌کند. ملوان حتی جزو باشگاه‌هایی بوده که با ایجاد یک بنر زیبا و در عین حال ساده، به رونمایی بازیکنانش حالتی شکیل بخشیده است.

با این حال گاهی برخی اقدامات تیم‌های مختلف در معرفی بازیکنان عجیب و غریب است. پس از پوسترهای عجیب و غریب چادرملو اردکان برای تمدید قرارداد بازیکنانش با تم‌های عجیب نظیر اینکه بازیکن تمدیدی در لباس جالب در حال سرو غذای مغز است! این‌بار ملوان برای بازیکن جدیدش ایده متفاوتی داشته است.

ملوان در کلیپ معرفی رضا غندی‌پور بازیکن جوان وردی این تیم، نام جلال رافخایی پیشکسوت ملوان و دستیار سعید دقیقی را بر روی پیشانی این بازیکن چسبانده و از این بازیکن می‌خواهد که نام نوشته شده را حدس بزند! موضوعی که شاید نظیر آن کمتر دیده شده است!

1997