مدیر آلومینیوم: هفته آینده راهی تهران می‌شویم/ برخی دلالان به دنبال ایجاد بازار کاذب هستند

مدیر آلومینیوم: هفته آینده راهی تهران می‌شویم/ برخی دلالان به دنبال ایجاد بازار کاذب هستند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک آخرین شرایط تیم و فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه را تشریح کرد.

به گزارش فوتبالی، روح‌الله اصغری درباره شرایط این تیم به خبرنگاران گفت: اولین اقدام مثبتی که تیم مدیریتی باشگاه در فصل جاری انجام داد، حفظ مجتبی حسینی سرمربی سال گذشته بود. او نتایج خوبی را رقم زد و برای ادامه همکاری به توافق رسید.

وی با بیان اینکه تیم‌های مختلفی بدنبال جذب سرمربی آلومینیوم بودند و این مسئله، نشانگر موفقیت سرمربی و کادر فنی و همچنین، بیانگر تصمیم منطقی مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه در فصل گذشته بود، افزود: رقمی که به سرمربی و تعدادی از بازیکنان آلومینیوم، پیشنهاد شده نشان دهنده اختلاف طبقاتی باشگاه‌هاست. این رقم بیانگر این نکته است که ما نمی‌توانیم به اندازه برخی تیم‌های لیگ برتری در بازار نقل و انتقالات هزینه کنیم و در این زمینه محدودیت داریم.

اصغری با اشاره به مذاکرات سرمربی و مدیرعامل باشگاه با هماهنگی هیئت مدیره، با تعدادی از بازیکنان مطرح کشور، گفت: مبالغ درخواستی آنها به هیچوجه با ساختار بودجه‌ای باشگاه آلومینیوم همخوانی نداشت و همین امر باعث می شد امضای قرارداد به نتیجه نرسد. در واقع رقم پیشنهادی این بازیکنان حداقل سه برابر سقف قرارداد باشگاه بود.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت حمایت تام قد هواداران از تیم و سرمربی، اظهار کرد: باشگاه آلومینیوم، یک باشگاه شفاف و اصولی است و بدون صرف هزینه‌های آنچنانی، توانسته است به یک جایگاه در شأن خود در فوتبال برسد.

وی افزود: ما یک بودجه منطقی و قابل دفاع در هیئت مدیره شرکت و باشگاه آلومینیوم داریم که باید در چارچوب آن حرکت کنیم. بودجه مصوب و نوع پرداخت آن در طول فصل هم منطقی و قابل دفاع است. هواداران می‌دانند که در شهر اراک، شرکت آلومینیوم تنها مجموعه تولیدی و صنعتی است که برای افزایش شور و نشاط جامعه، در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری می‌کند.

اصغری با بیان اینکه خوشبختانه اغلب هواداران عاشقانه تیم آلومینیوم را حمایت می‌کنند و از انتخاب مجتبی حسینی و تمدید قرارداد او راضی و با تصمیمات سرمربی و باشگاه در بازار نقل و انتقالات موافق هستند، گفت: برخی دلالان و واسطه‌ها که به دنبال ایجاد بازار کاذب و دروغین هستند، ذهن هواداران را نسبت به این بازار گمراه می‌کنند.

وی از هواداران خواست در این شرایط به تصمیمات سرمربی و تیم مدیریتی باشگاه اعتماد کامل داشته باشند.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم با اشاره به برنامه دیدارهای تدارکاتی و اردوی آماده‌سازی پیش فصل اظهار کرد: تیم ما عصر امروز دوشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف خیبر خرم‌آباد می‌رود و از روز یکشنبه هفته آینده چهاردهم مردادماه به منظور انجام دو مسابقه تدارکاتی و انجام تست‌های پزشکی راهی تهران خواهد شد.

7474