مدافع صربستانی نزدیک به درب های ورزشگاه سن سیرو

مدافع صربستانی نزدیک به درب های ورزشگاه سن سیرو

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع صربستانی سالزبورگ اتریش به زودی با میلان قرارداد امضا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو انتقال استراهینیا پاولوویچ مدافع تیم ملی صربستان به باشگاه میلان در آستانه نهایی شدن است و این بازیکن بلند قامت باشگاه سالزبورگ اتریش فصل آینده در جمع روسونری توپ خواهد زد. مطابق این خبر برای پیوستن دفاع وسط صربستانی از سالزبورگ له میلان در روزهای اخیر توافق بین دو باشگاه صورت گرفته است.

این قرارداد بلند مدت چند روز پیش نهایی شد زیرا این بازیکن به طور سفت و سخت پیگیر این مسئله بود که به میلان بپیوندد. در مورد این قرارداد گفته شده بسته پیشنهادی باشگاه میلان به ارزش بیش از ۱۸ میلیون یورو است و به زودی این انتقال تکمیل خواهد شد. تماس‌ های جدیدی در ساعات گذشته بین باشگاه‌ ها انجام شد زیرا باشگاه میلان تلاش می کرد تا این انتقال را با مبلغی کمتر از ۲۰ میلیون یورو انجام دهد و مذاکرات همچنان ادامه داشت تا در نهایت مبلغ مورد نظر میلان مورد توافق باشگاه سالزبورگ قرار گرفت و این بازیکن به زودی راهی ورزشگاه سن سیرو خواهد شد.

این بازیکن که در رقابت های یورو یکی از بازیکنان تیم ملی صربستان در ترکیب ثابت بود نتوانست همراه با این تیم پر ستاره به نتیجه قابل قبولی برسد.

۱۰۰۹