شکست اروپایی ها مقابل آمریکایی‌ها/ زنان کانادا و آمریکا پیروز بازی‌های بزرگ

شکست اروپایی ها مقابل آمریکایی‌ها/ زنان کانادا و آمریکا پیروز بازی‌های بزرگ

پایگاه خبری فوتبالی- در آخرین دیدارهای دور دوم مرحله گروهی فوتبال زنان المپیک امشب آمریکا و کانادا مقابل دو رقیب اروپایی خود پیروز شدند.

به گزارش فوتبالی، آخرین دیدارهای دور دوم مرحله گروهی فوتبال زنان المپیک امشب با دیدار آمریکا مقابل آلمان و فرانسه مقابل کانادا برگزار شد که دو تیم آمریکایی توانستند اروپایی ها را به زانو در بیاورند.

از گروه A فرانسه میزبان کانادایی بود که دیشب به خاطر مسائل مربوط به جاسوسی، شش امتیاز از این تیم کم شد و مربی آنها نیز اخراج شد تا بازیکنان از نظر شرایط روحی دچار مشکل شوند. فرانسوی ها در نیمه اول یک گل زدند اما کانادا که میخواست در جام بماند دقیقه ۵۸ توسط فلمینگ به گل رسید اما این پایان کار نبود و آنها دقیقه ۱۲ وقت های تلف شده نیمه دوم توانستند توسط ژیلس به گل دوم برسند و پیروز این میدان شوند. حالا کانادا بعد از دو برد به امتیاز صفر رسید و برای صعود از این مرحله باید در هفته آخر کلمبیا را شکست دهد.

در آخرین دیدار گروه B هم آمریکا و آلمان به مصاف هم رفتند که آمریکایی ها با قدرت و نتیجه چهار بر یک آلمان را شکست دادند تا برای حریفان خط و نشان بکشند. نوع بازی آمریکا در مقابل آلمان نشان داد این تیم به چیزی جز مدال طلای المپیک فکر نمیکند. آمریکا با این برد صعود خود را به مرحله حذفی مسجل کرد.

دور سوم مرحله گروهی فوتبال زنان المپیک چهارشنبه برگزار می شود.

6001