یوونتوس اولین پیشنهاد خود را برای مدافع فرانسوی ارائه می کند

یوونتوس اولین پیشنهاد خود را برای مدافع فرانسوی ارائه می کند

پایگاه خبری فوتبالی- اولین پیشنهاد جدی یوونتوس برای جذب مدافع باشگاه نیس ارائه خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه توتو اسپورت باشگاه یوونتوس هفته آینده پیشنهاد اولیه خود را برای جذب ژان کلر تودیبو مدافع فرانسوی را به تیم نیس ارائه خواهد کرد. در شرایط فعلی انتظار می رود که این پیشنهاد با شرایط قرضی و با بند خرید اجباری با مبلغ احتمالی نزدیک به ۳۵ میلیون یورو باشد. در این مورد نشریه ایتالیایی مدعی شد ملاقات مثبتی با مدیر برنامه های این بازیکن در ۲۴ ساعت گذشته برای تایید قرارداد پنج ساله مورد توافق، صورت گرفته و خواسته فعلی ژان کلر تودیبو، فقط پیوستن به یوونتوس است.

به این ترتیب مذاکرات یوونتوس و نیس برای ژان کلر تودیبو از هفته جاری وارد مراحل کلیدی خواهد شد. یوونتوس پیشنهاد انتقالی قرضی با بند اختیار خرید ارائه خواهد کرد که تقریباً تضمین برای نهایی شدن شده است و این در شرایطی است که بارسلونا باشگاه قبلی این بازیکن فرانسوی هم ۲۰ درصد از مبلغ انتقال را دریافت خواهد کرد. نیس در شرایط فعلی همچنین خواستار گنجاندن بند فروش آتی در قرارداد این مدافع فرانسوی با یوونتوس است.

تودیبو پیش از مورد توجه منچستریونایتد نیز قرار داشت اما به دلیل مالکیت مشترک دو تیم نیس و منچستریونایتد و‌ حضور همزمان در لیگ اروپا این انتقال طبق قوانین شدنی نیست.

۱۰۰۹