هدیه ارزشمند به گاریدو؛ یاسین با دبل برگشت!

هدیه ارزشمند به گاریدو؛ یاسین با دبل برگشت!

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران پرسپولیس برای رقابت‌های فصل آینده به درخشش بازیکن جوان تیم‌شان چشم امید دوخته‌اند.

به گزارش فوتبالی، یاسین سلمانی که فصل گذشته پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت به پرسپولیس پیوست، با بدشانسی بزرگی مواجه شد و با پارگی رباط صلیبی‌اش، فصل را از دست داد. حالا به نظر می‌رسد این بازیکن جوان پس از سپری کردن دوران نقاهت آماده بازی شده و این می‌تواند خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس باشد.

یاسین سلمانی در دیدار دوستانه دیروز مقابل اکسین یک نیمه به میدان رفت و در جشنواره گل پرسپولیس سهمِ دو گله داشت تا نشان دهد از آمادگی خوبی برخوردار است و بی صبرانه منتظر آغاز فصل جدید است تا برای پرسپولیس به میدان برود.

هواداران پرسپولیس فصل قبل حسابی روی درخشش سلمانی حساب باز کرده بودند اما مصدومیت این بازیکن باعث شد تا هواداران از نمایش درخشش یاسین محروم بشوند، حالا آنها برای رقابتهای فصل آینده چشم امید به درخشش این بازیکن دوخته‌اند و امیدوارند که سلمانی یک از ستاره های تیمشان در فصل آتی باشد.

بازگشت بازیکنی با این کیفیت، برای خوان کارلوس گاریدو هم هدیه‌ ارزشمندی است. چرا که او هنوز به طور کامل از توانایی‌های یاسین اطلاع ندارد. اما با شروع مسابقات و به تدریج متوجه خواهد شد چه بازیکن خوبی را در اختیار دارد.

۲۶۳۶