عکسی که زلاتان ابراهیموویچ در کنار هالند منتشر کرد

عکسی که زلاتان ابراهیموویچ در کنار هالند منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در یک بازی دوستانه پیش فصل در آمریکا، منچسترسیتی و میلان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی میلان موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و نشان بدهد که برای شروع فصل جدید آماده است.

به گزارش فوتبالی ، یکی از افراد ویژه ای که این بازی را از نزدیک تماشا می کرد، زلاتان ابراهیموویچ بود. او قبلا بازیکن میلان بوده و به نوعی اسطوره میلان محسوب می شود و در حال حاضر هم در این باشگاه حضور دارد.

در بازی منچستر سیتی - میلان، یکی از بازیکنانی که گلزنی کرد، ارلینگ هالند بود. با وجود گلزنی هالند در این بازی اما سیتیزن ها نتوانستند به پیروزی برسند.

حالا زلاتان ابراهیموویچ یک تصویر از خودش در کنار ارلینگ هالند منتشر کرده و نوشته است:" مینو افتخار می کرد " منظور زلاتان ابراهیموویچ از مینو، در واقع مینو رایولا ایجنت سرشناس و فقید دنیای فوتبال است.

مینو رایولا مدیر برنامه های زلاتان ابراهیموویچ و ارلینگ هالند بوده است. او در سال 2022 میلادی در سن 54 سالگی درگذشت. حالا زلاتان با انتشار عکسی از خودش در کنار ارلینگ هالند از او یاد کرده است و گفته است که اگر زنده بود به آن ها افتخار می کرد.

1470