قولی که بازیکن مدنظر بارسلونا به برادر بزرگش داده است

قولی که بازیکن مدنظر بارسلونا به برادر بزرگش داده است

پایگاه خبری فوتبالی - نیکو ویلیامز وینگر اتلتیک بیلبائو و تیم ملی اسپانیا در این تابستان مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است و آبی و اناری پوشان به دنبال این هستند که او را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی ، درخشش نیکو ویلیامز در یورو 2024 در کنار لامین یامال که به قهرمانی تیم ملی اسپانیا انجامید، موجب شد تا هواداران بارسلونا مشتاق باشند تا باشگاه بارسلونا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

نیکو ویلیامز یک برادر بزرگ تر به نام اینیاکی ویلیامز دارد که او هم بازیکن اتلتیک بیلبائو است. اینیاکی ویلیامز در حال حاضر سی سال سن دارد. به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، نیکو ویلیامز به اینیاکی ویلیامز قول داده است که حداقل یک فصل دیگر در اتلتیک بیلبائو بماند و آن ها در کنار هم در لیگ اروپا بازی کنند و به دنبال قهرمانی در این رقابت ها باشند.

البته نیکو ویلیامز زمانی این قول را به برادرش اینیاکی ویلیامز داده است که هنوز خبری از پیشنهاد بارسلونا نبوده است. حالا باید دید که با وجود پیشنهاد بارسلونا او چه تصمیمی خواهد گرفت. البته این قضیه تنها یک سوی ماجرا است چرا که یک سوی دیگر ماجرا این است که باشگاه بارسلونا بتواند مبلغ لازم برای خرید نیکو ویلیامز را تامین کند.

1470