یک سال پس از جدایی غیر منتظره؛ عیسی در تمرین لبخند می‌زند

یک سال پس از جدایی غیر منتظره؛ عیسی در تمرین لبخند می‌زند

پایگاه خبری فوتبالی- یک سال پیش در چنین روزهایی آل کثیر در اصفهان در تمرینات سپاهان حضور داشت.

به گزارش فوتبالی، تمرینات پیش‌فصل پرسپولیس برای حضور در لیگ بیست و چهارم در حال برگزاری است. خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس تمرینات این تیم را زیر نظر گرفته است و احتمالا از وقتی وارد تهران شده متوجه شده است که چه کار دشواری در پیش دارد.

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات 4 بازیکن کلیدی خودش یعنی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن و مهدی ترابی را از دست داد اما سعی کرد با حفظ بقیه بازیکنانش اجازه ندهد بیشتر از این ترکیب تیمی که قهرمان لیگ برتر شده بود به هم بریزد.

یکی از بازیکنانی که قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و در این تیم ماند عیسی آل کثیر بود. او این روزها اگرچه مصدوم است و به صورت جداگانه زیر نظر پزشکان پرسپولیس تمرین می‌کند اما به وضوح نسبت به سال گذشته در همین روزها، حال و احوال بهتری دارد.

عیسی سال گذشته در چنین روزهایی به شکلی عجیب از پرسپولیس جدا شده بود و به سپاهان رفته بود. اما در تصاویری که از تمرینات سپاهان منتشر می‌شد هم مشخص بود که حال و روز چندان خوبی ندارد و از نظر روحی در وضعیت مناسبی نیست.

عیسی در سپاهان چندان دوام نیاورد و بعد از نیم‌فصل دوباره به پرسپولیس برگشت. در بازگشت به پرسپولیس هم بسیار خوب کار کرد و با گل‌هایی که زد در قهرمانی پرسپولیس نقش مهمی داشت.

جالا یک سال بعد از آن روزها عیسی فصل را دوباره در پرسپولیس شروع کرده است و علیرغم مصدومیتی که همین ابتدای کار گریبانش را گرفته است با روحیه‌ای بالا تمرین می‌کند و منتظر است تا با رفع مصدومیتش به تمرینات تیمی برگردد.

1359