دو بازیکنی که رئال مادرید در تابستان 2025 به طور رایگان آن‌ها را می‌خواهد

دو بازیکنی که رئال مادرید در تابستان 2025 به طور رایگان آن‌ها را می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که فلورنتینو پرز یک سیاست ویژه در پیش گرفته است و آن هم جذب بازیکنان خوبی است که قراردادهایشان با باشگاه ها به پایان می رسد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید بازیکنانی مثل داوید آلابا، آنتونیو رودیگر و مهم تر از همه کیلیان امباپه را به این شکل جذب کرد چرا که این بازیکن ها دیگر قراردادی با باشگاه خود نداشتند و تبدیل به بازیکن آزاد شده بودند. حالا رئال مادرید در نظر دارد که در تابستان آینده هم دو بازیکن دیگر را به همین شکل جذب کند.

آلفونسو دیویس و ترنت الکساندر آرنولد دو بازیکنی هستند که رئال مادرید در نظر دارد در تابستان آینده آن ها را به صورت رایگان جذب کند. ترنت الکساندر آرنولد بازیکن لیورپول است و آلفونسو دیویس هم بازیکن بایرن مونیخ است. صحبت هایی شده بود که رئال مادرید در نظر دارد که در همین تابستان این بازیکن ها را جذب کند اما به نقل از متئو مورتو، رئال مادرید می خواهد در تابستان سال آینده، این دو بازیکن را به صورت آزاد و رایگان به خدمت بگیرد و دیگر پولی به باشگاه های آن ها بابت خریدشان نپردازد.

باید دید که مادریدی ها در انجام این کار موفق می شوند یا خیر. ترنت الکساندر آرنولد یک مدافع راست است و آلفونسو دیویس هم یک مدافع چپ است.

1470