هافبک باشگاه موناکو راهی السد قطر خواهد شد

هافبک باشگاه موناکو راهی السد قطر خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک میانی باشگاه موناکو راهی باشگاه السد قطر و لیگ ستارگان این کشور شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای محمد کامارا هافبک دفاعی ۲۴ ساله اهل مالی و باشگاه موناکو با انتقالی به ارزش ۱۶.۵ میلیون یورو به علاوه ۳.۵ میلیون یورو متغیرات  و میزان ۲۰ درصد از فروش بعدی باشگاه حاضر در لیگ ۱ فرانسه را به مقصد السد در لیگ ستارگان قطر ترک کرد. البته این بازیکن تنها هافبک دفاعی نیست که در تابستان جاری باشگاه موناکو را ترک می کند زیرا انتظار میرود یوسف فوفانا هافبک ملی پوش فرانسوی این باشگاه نیز به زودی موناکو را ترک کند و به همین خاطر باشگاه موناکو به دنبال جذب دو هافبک جدید برای جبران فروش دو ستاره خود است.

محمد کامارا بازیکن مسلمان که یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال مالی هم به شمار می رود فصل گذشته به دلیل عدم پیروی از قوانین تبلیغاتی لیگ فرانسه با محرومیتی عجیب روبرو شده بود. در جریان این اتفاق محمد کامارا بازیکن موناکو به دلیل مخفی کردن لوگوی غیر اخلاقی مربوط به لیگ فرانسه از ده بازی فصل آینده محروم شد که یکی از عجیب ترین تصمیمات کمیته انضباطی لیگ ۱ این کشور به شمار می رفت.

باشگاه السد که در فصل جاری تغییر و تحولاتی در لیست بازیکنان خارجی خود ایجاد کرده حتی ستاره هایی مانند بغداد بونجاح را نیز در فهرست مازاد خود قرار داد.

۱۰۰۹