نمایش قابل قبول ایوب؛ خیال گاریدو از دفاع راست راحت شد

نمایش قابل قبول ایوب؛ خیال گاریدو از دفاع راست راحت شد

پایگاه خبری فوتبالی- خرید مراکشی پرسپولیس نمایش خوبی در بازی امروز تیمش‌ داشت.

به گزارش فوتبالی، یکی از خریدهای پرسپولیس برای حضور در لیگ بیست و چهارم ایوب العملود مدافع راست مراکشی است که ظاهرا قرار است جای دانیال اسماعیلی‌فر را در ترکیب اصلی پرسپولیس پر کند.

فیلم‌هایی که در فضای مجازی از عملکرد ایوب در تیم‌های قبلی‌اش منتشر شده نشان می‌دهد او کیفیت قابل قبولی دارد. او از تیم ویداد به پرسپولیس آمده است که یکی از تیم‌های بزرگ و پرطرفدار مراکش در قاره سیاه است.

ایوب چند روزی است که در تمرینات پرسپولیس حضور دارد. امروز هم برای اولین بار در یک بازی تدارکاتی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و اتفاقا نمایش خوبی هم داشت. نمایشی که خوان کارلوس گاریدو را از جناح راست تیمش تا حد زیادی راحت کرد.

ایوب العملود امروز در بازی مقابل اکسین تهران در دفاع راست قرار گرفت و کارش را با یک پاس گل به سروش رفیعی شروع کرد. چند دقیقه بعد ماجرا برعکس شد و روی پاس عمقی سروش رفیعی موفق شد اولین گلش را برای پرسپولیس بزند. دقایقی بعد هم موفق شد روی ضربه ایستگاهی که توسط فرشاد احمدزاده ارسال شد با یک ضربه سر گل دوم خودش را بزند.

به جز این ایوب در نفوذ از جناح راست چند بار موفق شد پاس‌های عرضی و کات‌بک خوبی را برای همبازیانش بفرستد. البته که حریف اصلا در سطح تیم‌های لیگ برتری و حتی لیگ یکی نبود اما هر چه که بود ایوب سطح قابل قبول بازی خودش را نشان داد.


1359