سنگربان جدید چلسی به اردوی این تیم در آمریکا ملحق می‌شود

سنگربان جدید چلسی به اردوی این تیم در آمریکا ملحق می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- فیلیپ یورگنسن دروازه‌بان باشگاه ویارئال، برای امضای قرارداد و انجام‌ تست‌های پزشکی با باشگاه چلسی راهی آمریکا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه چلسی برای تقویت پست دروازه‌بان به دنبال بازیکنی بود که در بازی با پا و بازیسازی از عقب زمین توانایی داشته باشد، فیلیپ یورگنسن سنگربان فنلاندی تیم ویارئال گزینه‌ای بود که آبی‌ها برای جذب او به توافق رسیدند.

به گزارش فابریزیو رومانو خبرنگار معتیر ایتالیایی، فیلیپ یورگنسن امروز راهی آمریکا خواهد شد تا با تیم چلسی قرارداد امضا کند و در تور پیش فصل به تیم انزو مارسکا بپیوندد.

نکته جالب توجه در مورد جذب یورگنسن، حضور چهار دروازه‌بان در تیم چلسی است. رابرت سانچز، جورجه پتروویچ، کپا آریزابالاگا و حالا هم فیلیپ یورگنسن. وضعیت کپا مشخص است و چلسی قصد فروش او را دارد، اما بین سانچز و پتروویچ هنوز چیزی مشخص نیست.

به گزارش د اتلتیک، هنوز دروازه‌بان شماره یک چلسی برای مارسکا مشخص نشده است. یکی از دلایلی که به رابرت سانچز یک فرصت واقعی برای اینکه دوباره شماره یک بشود، داده می‌شود این است که به نظر می‌رسد او با پاهایش در بازی با توپ خوب عمل می‌کند. اما در دو بازی اخیر سانچز چنین قابلیتی از خودش نشان نداده و حالا با خرید یورگنسن باید دید آینده دروازه آبی‌ها به چه شکل رقم می‌خورد.

۱۴۲۸