تاریخ برای محمد انصاری تکرار می‌شود؟

تاریخ برای محمد انصاری تکرار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- شایعاتی مبنی بر بازگشت دفاع چپ با اخلاق سال‌های نه چندان دور پرسپولیس به مستطیل سبز به گوش می‌رسد.  

به گزارش فوتبالی، محمد انصاری 32 ساله و تهرانی که در حال حاضر دستیار حسین عبدی در تیم ملی زیر 20 ساله‌های ایران است حالا و پس از گذشت بیش از یک فصل از خداحافظی‌اش از بازیگری در مستطیل سبز، شایعه شده که قصد دارد به فوتبال حرفه‌ای بازگردد و باز هم در پست دفاع چپ به بازی بپردازد. 

شایعه‌ای که توسط خود او با یک استوری در شبکه‌های مجازی رد شد اما کماکان رسانه‌ها از احتمال قریب الوقوع بودن بازگشتش به مستطیل سبز خبر می‌دهند و بسیاری معتقدند به خاطر نیاز مبرم پرسپولیس به بازیکن در این پست، انصاری شاید با جلب نظر گاریدو به تیم اسبقش باز گردد. تیمی که تقریبا در چنین شرایطی، چند فصل قبل به آن پیوست.  

پرسپولیس با از دست دادن عبدالکریم حسن و علی نعمتی، در حال حاضر تنها محمد مهدی احمدی را به عنوان مدافع چپ تخصصی در اختیار دارد. بازیکنی 23 ساله که تا این لحظه با پیراهن پرسپولیس، مجموعا طی دو فصل در 4 مسابقه به میدان رفته و تنها یک کارت زرد در حضور 187 دقیقه‌ای‌اش در لیگ برتر، به ثبت رسانده است و این یعنی پرسپولیس در این پست با کمبود بازیکن یا به عبارت بهتر، با عدم بازیکن با تجربه مواجه است.  

انصاری 9 سال پیش نیز در همین شرایط به پرسپولیس پیوست. تابستان 94 و در حالی که برانکو چند ماه بود که به فوتبال ایران بازگشته بود، تنها وحید حیدریه را در پست دفاع چپ برای پرسپولیس در اختیار داشت. آن زمان محمد انصاری به عنوان بازیکن تستی به تمرینات پرسپولیس رفت و برانکو اعلام نظر قطعی خود در مورد او را به بعد از اردوی ترکیه موکول کرد. بعد از این اردو، برانکو از طاهری، مدیر عامل وقت پرسپولیس خواست تا قراردادی دو ساله با انصاری امضا شود و به این ترتیب انصاری به عضویت پرسپولیس درآمد. او در 142 بازی و 11 هزار و 837 دقیقه حضور در زمین مسابقه با پیراهن پرسپولیس، موفق شد 3 گل بزند و 5 پاس گل بدهد. او همچنین در 6 فصل حضور در میان سرخ پوشان پایتخت، 5 بار قهرمان لیگ برتر، یک بار قهرمان جام حذفی و یک بار قهرمان سوپر جام شد. 

در نهایت اما باید منتظر ماند و دید استوری انصاری به حقیقت می‌پیوندد یا شایعات موجود در رسانه‌ها!

7899