مغانلو شانس شکستن رکورد عنایتی را از دست داد!

مغانلو شانس شکستن رکورد عنایتی را از دست داد!

پایگاه خبری فوتبالی- شهریار مغانلو که دو بار پیاپی به عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران رسیده بود با قراردادی دو ساله به اتحاد کلبا امارات پیوست. 

به گزارش فوتبالی، مغانلو که پس از مهدی قایدی دومین لژیونر ایرانی تاریخ اتحاد کلباست با جدایی از سپاهان و توپ زنی فصل آینده در لیگ امارات، خیال غلامرضا عنایتی را از شکسته شدن رکوردش در لیگ ایران، راحت کرد. شهریار در کنار کریم انصاری فرد و مهدی طارمی، تنها بازیکنانی هستند که موفق شده‌اند دو بار به عنوان آقای گلی لیگ برتر خلیج فارس برسند اما بالاتر از آن‌ها، غلامرضا عنایتی با کسب سه عنوان آقای گلی، رکورددار است و مغانلو در صورت ماندن در لیگ ایران در دوره بیست و چهارم، می‌توانست تهدیدی برای شکستن رکورد عنایتی باشد.  

شهریار مغانلو در لیگ‌های بیست و دوم با 16 گل و بیست و سوم با 13 گل با پیراهن سپاهان، مهدی طارمی در لیگ‌های پانزدهم با 16 گل و شانزدهم با 18 گل با پیراهن پرسپولیس، کریم انصاری فرد در لیگ‌های یازدهم با 21 گل و با پیراهن سایپا و سیزدهم با پیراهن تراکتور با 14 گل و غلامرضا عنایتی در لیگ‌های اول با پیراهن ابومسلم و 17 گل و چهارم با 20 گل و پنجم با 21 گل با پیراهن استقلال به عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس رسیده بودند.   

مغانلو اما فصل آینده باید در لیگ امارات برای عنوان آقای گلی با بازیکنانی همچون هم‌تیمی خود مهدی قایدی، عمر خریبین از الوحده، فابیو لیما از الوصل  و صوفیان رحیمی از العین به رقابت بپردازد و با توجه به حضور اتحاد کلبا در رتبه دهم در لیگ فصل گذشته امارات، در مسابقات آسیایی حضور نخواهد داشت. تجربه ای که اگر در سپاهان می‌ماند باز هم برای مغانلو حداقل با حضور در لیگ قهرمانان آسیا، تکرار می‌شد.

7899