پدیده اهل کره جنوبی به باشگاه انگلیسی پیوست

پدیده اهل کره جنوبی به باشگاه انگلیسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام برای جذب یانگ  مین هیونگ، وینگر اهل کره جنوبی از باشگاه گانگوون در کی لیگ به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 18 ساله قرار است که در ژانویه 2025 به تاتنهام ملحق شود و به مدت پنج سال و نیم یعنی تا سال 2030 با این تیم قرارداد ببندد. 

یانگ که در تیم ملی کره جنوبی عضویت دارد، در 25 بازی برای گانگوون توانسته هشت گل به ثمر برساند.  او در ماه مارس اولین گلش را برای باشگاهش به ثمر رساند و به جوان ترین گلزن کی لیگ از سال 2013 تا کنون تبدیل شد. یانگ بدین ترتیب به سومین بازیکن کره ای تاریخ تاتنهام پس از هیونگ مین سون و لی یونگ پیو تبدیل می شود. 

این بازیکن کره ای قرار است که تا پایان لیگ کره جنوبی یعنی تا ماه آبان در گانگوون بماند و بعد از آن به انگلیس سفر خواهد کرد تا به تاتنهام ملحق شود. البته او زودتر از ژانویه نمی تواند برای تیم جدیدش بازی کند. این بازیکن در رده های زیر 16 سال و زیر 17 سال برای کره جنوبی بازی کرده و در جام جهانی زیر 17 سال و جام ملت های زیر 17 سال آسیا نیز بازی کرده است. 

به هر صورت به نظر می رسد که تجربه درخشان تاتنهامی ها در جذب هیونگ مین سون  و تبدیل شدن این بازیکن به یکی از اسطوره های باشگاهشان باعث شده تا روی بازیکنان دیگری از این کشور سرمایه گذاری کنند. تاتنهام در این تابستان خریدهای دیگری نظیر آرچی گری و لوکاس برگوال را هم داشته است. 

4125