جانشین حقیقی در هوادار؛ تشنه موفقیت دوباره!

جانشین حقیقی در هوادار؛ تشنه موفقیت دوباره!

پایگاه خبری فوتبالی - محمدحسین اکبرمنادی جانشین علیرضا حقیقی در هوادار خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، با حضور سید مهدی رحمتی در هوادار، علیرضا حقیقی دروازه‌بان باتجربه این تیم که با رحمتی از زمان بازیگری اختلاف‌هایی داشت، از هوادار جدا شد تا بنفش‌ها به دنبال سنگربان جدیدی باشند و در همین راستا این تیم با محمدحسین اکبرمنادی به توافق رسید.

اکبرمنادی ۲۸ ساله یک دروازه‌بان باتجربه در لیگ برتر است که انگیزه خاصی با پیراهن هوادار خواهد داشت و می‌خواهد دوباره خود را اثبات کند. دروازه‌بانی که سابقه بازی برای تیم های سایپا، شهرخودرو مشهد، گل‌گهر سیرجان و ملوان را در کارنامه دارد و پس از فصلی کابوس‌واری که سپری کرد، به هوادار پیوسته است.

منادی فصل گذشته ترجیح داد راهی خدمت سربازی شده و پیراهن ملوان را بر تن کند و در ابتدا دروازه‌بان ثابت مهدی تارتار در این تیم بود اما تارتار به یکباره با وی به مشکل برخورد و این بازیکن سرباز را کنار گذاشت تا به یک دروازه‌بان بسیار جوان یعنی افشار صداقت بازی بدهد.

منادی به همین دلیل در ادامه از ملوان جدا شد و باتوجه به اینکه در سربازی به سر می‌برد، تا پایان فصل نتوانست راهی تیمی دیگر شود و حالا پس از نزدیک به یک سال دوری از فوتبال در هوادار جانشین علیرضا حقیقی سرشناس شده و باید دید می‌تواند بازگشت موفقیت آمیزی داشته باشد یا نه.

1997