سوال روز؛ قرارداد مهند علی با تراکتور چرا به سرانجام نرسید؟

سوال روز؛ قرارداد مهند علی با تراکتور چرا به سرانجام نرسید؟

پایگاه خبری فوتبالی - شاید هنوز هم این سوال به درستی پاسخ داده نشده که چرا مهند علی با وجود سفر به تبریز، قراردادش با تراکتور به سرانجام نرسید.

به گزارش فوتبالی، مهند علی که در فوتبال عراق چهره شناخته‌شده‌ای است، بعد از توافق با تراکتور و پس از امضای پیش‌نویس قرارداد راهی تبریز و خبر حضور وی توسط رسانه رسمی تی‌تی‌ها هم منتشر شد اما باشگاه تراکتور چند روز پیش خبر از فسخ توافقی قرارداد این ورودی جدید داد.

علی یکی از استعدادهای سالهای اخیر فوتبال عراق است که کیفیت فنی بالایی هم دارد اما مشکل این بازیکن که تراکتوری‌ها نگران آن بودند، مربوط به مصدومیتهای متعدد این بازیکن بود. 

پس از ورود علی به ایران مشخص شد که این بازیکن از ناحیه همسترینگ مصدومیت دارد و تقریباً تمامی پیش‌فصل تراکتور را از دست می‌دهد. همین موضوع باعث شد تا تراکتور سر این موضوع حساس باشد و حتی مهاجم عراقی را بدون سر و صدا راهی ایفمارک کند که در نهایت مصدومیت این بازیکن موجب اتمام زودهنگام این همکاری شد.

البته تراکتوری‌ها دلیل این موضوع را به صورت شفاف اعلام نمی‌کنند که به نظر این موضوع در راستای تفاهم دوجانبه برای فسخ قرارداد بوده و باید دید زنوزی و مدیران تراکتور می‌توانند جانشین مناسبی برای مهاجم سرشناس عراقی در ادامه نقل و انتقالات تابستانه پیدا کنند یا نه.

1997