بدشانس مثل تن هاگ؛ دو ستاره جوان منچستریونایتد مصدوم شدند

بدشانس مثل تن هاگ؛ دو ستاره جوان منچستریونایتد مصدوم شدند

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار دوستانه دو تیم منچستریونایتد و آرسنال که شب گذشته برگزار شد، دو ستاره شیاطین سرخ، یعنی راسموس هویلوند و لنی یورو دچار مصدومیت شدند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم منچستریونایتد و آرسنال در اردوی پیش‌فصل خود به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت توپچی‌های لندنی موفق شدند با نتیجه 2-1 حریف خود را شکست دهند. این دو تیم در پایان ضربات پنالتی هم زدند که این بار منچستریونایتد توانست از سد حریف لندنی خود عبور کند.

در جریان نیمه نخست این مسابقه، دو ستاره جوان منچستریونایتد دچار مصدومیت شدند و زمین مسابقه را ترک کردند. لنی یورو، مدافع 18 ساله جدید‌الورود منچستریونایتد که به تازگی قرارداد خود را با این باشگاه انگلیسی امضا کرده، در نیمه اول با مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد تا هواداران منچستریونایتد برای شروع فصل جدید نگران شوند.

راسموس هویلوند، مهاجم دانمارکی منچستریونایتد نیز با همین شرایط زمین مسابقه را ترک کرد. زمانی که کادر پزشکی تیم به بالای سر او رسید، به نظر او واژه همسترینگ را به زبان آورد. اگر مصدومیت او از این ناحیه باشد نگران‌کننده است. هرچند زمانی که این بازیکن داشت از تونل ورزشگاه به سمت خارج استادیوم حرکت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که وضعیت مصدومیتش چگونه است، جواب مشخصی نداد.

در فصل گذشته مصدومیت یکی از دردسرهای بزرگ منچستریونایتد بود. تن هاگ و هواداران امید داشتند تا در فصل جدید این مشکل را برطرف کنند، اما ظاهرا همچنان قرار است مصدومیت‌های پرتعداد و متوالی برای این تیم دردسرساز باشد.

1428