ستاره اسپانیا در یورو 2024 در لیست خرید آرسنال

ستاره اسپانیا در یورو 2024 در لیست خرید آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- فابیان رویز، ستاره تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های یورو 2024 حالا مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته و ممکن است در هفته‌های آینده به این باشگاه انگلیسی بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، یکی از شگفتی‌ها و بازیکنان درخشان یورو 2024 که کسی انتظار درخشش از او نداشت، فابیان رویز بود. بازیکنی که توانست در کنار رودری زوج خوبی برای خط هافبک تیم ملی اسپانیا تشکیل دهد. رویز در این مسابقات دو گل زد تا سهم قابل توجهی در قهرمان شدن تیمش داشته باشد. حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن مورد توجه چند باشگاه اروپایی قرار گرفته و احتمال دارد در هفته‌های آینده باشگاه پاریسی را ترک کند.

به نقل از دانکن کستلز، خبرنگار نشریه تایمز، مدیران آرسنال مذاکرات را برای خرید فابیان رویز از پاری سن ژرمن آغاز کردند. خرید این هافبک اسپانیایی به جدایی یک هافبک از آرسنال بستگی دارد. در حال حاضر هیچ هافبکی نزدیک به درب‌های خروجی آرسنال نیست. هرچند که شاید فابیان رویز به عنوان گزینه بکاپ میکل مرینو در نظر گرفته شده است و اگر آرسنال در جذب مرینو شکست بخورد، رویز را به خدمت خواهد گرفت.

هرچند برخی خبرگزاری‌ها اعتقاد دارند که این اخبار را خورخه مندز منتشر کرده است. مندز ارتباطی با فابیان رویز ندارد، اما با توجه به این‌که ژائو نوس، موکل مندز در آستانه انتقال به پاری سن ژرمن قرار دارد، ممکن است که او بخواهد خط هافبک تیم پاریسی را خلوت کند، به همین خاطر چنین اخباری را درباره هافبک‌های پاری سن ژرمن منتشر کرده است.

1428