صحبت‌های سرمربی چلسی پس از شکست تحقیرآمیز در یک بازی دوستانه

صحبت‌های سرمربی چلسی پس از شکست تحقیرآمیز در یک بازی دوستانه

پایگاه خبری فوتبالی - انزو مارسکا سرمربی چلسی می داند که اوضاع تیمش خیلی خوب نیست و شکست مقابل سلتیک نیز چنین موضوعی را ثابت کرد.

به گزارش فوتبالی، در یک بازی دوستانه، تیم سلتیک اسکاتلند موفق شد با نتیجه چهار بر یک چلسی را در شهر ایندیانا شکست دهد. مت اورایلی، کیوگو فورواشی، لوئیس پالما و میکی جانستون برای سلتیک گلزنی کردند و تک گل چلسی را کریستوفر انکونکو به ثمر رساند. هواداران چلسی امیدوار بودند که با یک سرمربی جدید بتوانند فصل خوبی را تجربه کنند و کابوس 2 فصل اخیر را به فراموشی بسپارند. 

انزو مارسکا بعد از پایان بازی گفت: "همانطور که گفتیم، نتیجه همیشه مهم است. ما باید بازی را یک بار دیگر آنالیز کنیم. فکر می کنم در هنگام حمل توپ، ما 10 برابر بهتر از بازی قبلی مقابل رکسهام بودیم و این مهم است چون می توانیم موقعیت های خلق شده در نیمه اول و دوم را ببینیم. اما در هنگامی که توپ را در اختیار نداشتیم، کمی گیج کننده بازی کردیم. در این مورد باید بهتر شویم. نتوانستیم بازی خودمان را به نمایش بگذاریم، اما ما تازه 15 یا 20 روز است که کارمان را شروع کرده ایم. مهم ترین تفاوت ما و سلتیک در شرایط فیزیکی بود. آن ها 3 یا 4 بازی دوستانه برگزار کرده بودند."

4416