تاتنهامی‌ها در تورنمنت تابستانی بالاخره جام بردند!

تاتنهامی‌ها در تورنمنت تابستانی بالاخره جام بردند!

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام شنبه به لطف گل مایکی مور در دقیقه 88 با نتیجه سه بر دو مقابل ویسل کوبه پیروز شد و در تورنمنت تابستانی به قهرمانی رسید!

به گزارش فوتبالی، تاتنهامی ها به خاطر طلسم عجیبشان در نبردن جام، سالهاست که توسط رقبا مسخره می شوند و وقتی که در تورنمنت های تابستانی جام می برند، رقبا به کنایه می گویند که بازیکنان این تیم بالاخره رنگ جام را دیده اند. تاتنهامی ها هر سال تلاش می کنند تا طلسم خود را در زمینه کسب جام در تورنمنت های رسمی بشکنند. آنها حتی در مقطعی از فصل گذشته صدرنشین لیگ انگلیس بودند و به نظر می رسید که با هدایت پوستکوگلو بتوانند به قهرمانی برسند هر چند که هدفشان محقق نشد!

تاتنهامی ها معمولا در تورنمنت های تابستانی می توانند جام ببرند و این بار نیز با غلبه بر ویسل کوبه به هدفشان رسیدند. آنها با گل مایکی مور با نتیجه سه بر دو پیروز شدند.  تیم لندنی در شروع بازی با گل یویا اوساکو با نتیجه یک بر صفر عقب افتاد .  بازیکنان پوستکوگلو با گلهای پدرو پورو و سون هیونگ مین با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند. ژان پاتریک برای ویسل کوبه گلزنی کرد اما در نهایت مایکی مور گل پیروزی را برای تیم انگلیسی به ثبت رساند!

مایکی مور که با شماره 59 بازی می کند، به پدیده پیش فصل تاتنهام تبدیل شده است که در سه بازی خود با دو گل و یک پاس گل خوش درخشیده است.

4125