جذب میکل مرینو اولویت فعلی مدیران بارسلونا نیست

جذب میکل مرینو اولویت فعلی مدیران بارسلونا نیست

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا فعلا از جذب هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا منصرف شده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه موندو دپورتیوو روند جذب میکل مرینو هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال سوسیداد به طور کامل از سوی بارسلونا متوقف شده است و اولویت باشگاه کاتالانی در حال حاضر جذب نیکو ویلیامز و سپس دنی اولمو است. هانسی فلیک نیز به نوبه خود به دنبال بررسی امکان خرید یک بازیکن در پست هافبک و مخصوصا یک بازیکن جوان است، در حالی که مرینو از قبل پیشنهاد آرسنال را هم بررسی کرده است و اکنون احتمال حضور او در لیگ برتر انگلیس بالاتر از بارسلونا است.

البته آرسنال هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای میکل مرینو ارائه نکرده است زیرا تمرکز آنها بر بستن قرارداد ریکاردو کالافیوری بوده است. تماس های رسمی برای هافبک جدید در روزهای آینده با میکل مرینو در روزهای آتی آغاز خواهد شد و توافق با مدیر برنامه های بازیکنان نیز به زودی صورت خواهد گرفت. در حال حاضر مرینو چندین پیشنهاد دارد، اما باشگاهی که بیشترین تلاش را می کند اتلتیکو مادرید و آرسنال خواهند بود اما از سوی دیگر، مرینو میخواهد که تصمیم نهایی او نیز مورد توجه قرار گیرد و باشگاه رئال سوسیداد به تصمیم او احترام بگذارد.

میکل مرینو قرار نیست قرارداد خود را با رئال سوسیداد تمدید کند و میخواهد این تیم را در تابستان جاری و فصل نقل و انتقالات جاری ترک کند.

۱۰۰۹