بارسلونا چگونه می‌تواند فصل آینده با رئال مادرید رقابت کند؟

بارسلونا چگونه می‌تواند فصل آینده با رئال مادرید رقابت کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا در حالی باید در فصل پیش رو با باشگاه رئال مادرید رقابت کند که تیم مادریدی با خرید کیلیان امباپه، دست‌نیافتنی‌تر از فصل گذشته به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید فصل آینده یکی از باشگاه‌های پرستاره فوتبال اروپا به حساب می‌آید. فلورنتینو پرز با خرید کیلیان امباپه، تیمش را ترسناک‌تر از فصل گذشته کرده است. رئال مادرید فصل گذشته عملکرد درخشان و کم‌نقصی را به نمایش گذاشت و توانست دو قهرمانی مهم، یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را به دست بیاورند. شاگردان کارلتو در میانه فصل نیز جام قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا را بالای سر بردند.

حالا سوال این است که هانسی فلیک چطور می‌خواهد با چنین تیمی رقابت کند؟ شاید جواب در تمرینات بدنسازی سخت و طاقت‌‌فرسای این سرمربی در تمرینات پیش‌فصل باشد. او علاقه دارد تیمش حریف را از بالای زمین پرس کند و اجازه بازی‌سازی از عقب زمین ندهد. ارائه چنین فوتبالی نیازمند بازیکنانی است که استقامت و توانمندی عضلانی بالایی داشته باشند.

شاید یکی از تفاوت‌های اصلی بارسلونا و رئال مادرید در فصل گذشته، مصدومیت‌های پرتعداد و طولانی‌مدت ستاره‌های بارسا بود. جایی که رئال مادرید بازیکنانش در اکثر بازی‌ها حاضر بودند اما شرایط برای بلوگرانا کاملا متفاوت رقم خورد. حالا هانسی فلیک سعی دارد این مشکل را حل کند. اگر بازیکنان اصلی بارسلونا بتوانند در طول فصل ثبات داشته باشند و در اکثر بازی‌ها حضور داشته باشند، شاید نتایج متفاوتی برای کاتالان‌ها رقم بخورد.

باید دید آیا این راهکار برای مقابله با رئال مادرید قدرتمند فصل آینده کافی است یا خیر؟

1428