غایبان بارسلونا در اردوی پیش فصل آمریکا مشخص شدند

غایبان بارسلونا در اردوی پیش فصل آمریکا مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا به زودی اردوی پیش‌فصل خودش را در کشور آمریکا آغاز می‌کند، اما هانسی فلیک چند بازیکن شاخص و کلیدی خودش را در این اردو در اختیار ندارد.

به گزارش فوتبالی، هانسی فلیک دو هفته است که کارش را به عنوان سرمربی بارسلونا آغاز کرده است. او انگیزه زیادی دارد تا دوباره بارسلونا را به روزهای خوب خود برگرداند. این سرمربی در بایرن مونیخ رزومه درخشانی از خود به جای گذاشت و توانست به همراه باواریایی‌ها تمامی عنوان و جام‌ها را به دست بیاورد. او پس از یک دوره ناکامی در تیم ملی آلمان، حالا می‌خواهد در بارسلونا موفقیت‌هایی که در بایرن به دست آورده بود را تکرار کند.

اما این سرمربی آلمانی در همین آغاز کار، چند بازیکن شاخص و مهم تیم خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد. گاوی از اواسط فصل گذشته دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد و هنوز برای بازگشت به میادین آماده نیست. پدری و رونالد آرائوخو نیز در جریان تورنمنت‌های ملی یورو و کوپا آمریکا دچار مصدومیت شدند تا آن‌ها هم در اردوی پیش‌فصل آمریکا حاضر نباشند. فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی کاتالان‎‌ها هم شرایط مشابهی دارد و زمان دقیق بازگشت او به مسابقات هنوز مشخص نیست. آنسو فاتی، وینگر جوان بارسایی‌ها دیگر مصدوم و غایب بارسلونا در اردوی پیش‌فصل است.

فران تورس و لامین یامال هم به علت حضور در رقابت‌های یورو 2024 و فصل پرفشاری که پشت سر گذاشتند، همچنان در تعطیلات حضور دارند. آن‌ها یک فصل طولانی را سپری کردند و حالا نیاز به استراحت دارند، به همین خاطر در اردوی پیش‌فصل حاضر نیستند. فرمین لوپز، اریک گارسیا و پائو کوبارسی هم به همراه تیم المپیک اسپانیا در المپیک 2024 پاریس حضور دارند.

1428