محصول آکادمی چلسی در تیررس آنتونیو کونته و ناپولی

محصول آکادمی چلسی در تیررس آنتونیو کونته و ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی- بیلی گیلمور، هافبک سابق باشگاه چلسی و فعلی برایتون، مورد توجه آنتونیو کونته در ناپولی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کونته تصمیم دارد یک تیم مدعی را فصل آینده روانه مسابقات کند. او در فوتبال اروپا افتخارات زیادی به دست آورده و حالا می‌خواهد به همراه مردم ناپل به افتخارات بیشتری هم دست پیدا کند. او پیش از این به همراه تیم‌های یوونتوس و اینتر توانسته بود فاتح اسکودتو شود. کونته حالا این فرصت را دارد تا با ثبت رکوردی فوق‌العاده، به همراه سه تیم متفاوت قهرمانی در سری آ ایتالیا را جشن بگیرد.

به نقل از فابریزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی و سرشناس دنیای فوتبال، ناپولی می‌خواهد در روزهای آینده پیشنهاد رسمی دیگری برای خرید بیلی گیلمور به برایتون ارائه کند. این بازیکن اسکاتلندی، خودش هم تمایل دارد تا فصل آینده برای ناپولی و زیر نظر آنتونیو کونته بازی کند. ناپولی هفته گذشته هم یک پیشنهاد رسمی برای خرید این بازیکن به باشگاه انگلیسی ارائه کرده بود که با مخالفت سران باشگاه برایتون مواجه شد. اما ناپولی قصد ندارد به این سادگی‌ها تسلیم شود و دوباره برای خرید این بازیکن پیشنهاد می‌فرستد.

این هافبک اسکاتلندی که به تازگی 23 ساله شده، در آکادمی فوتبال چلسی رشد کرد و به فوتبال اروپا معرفی شد. او می‌تواند سال‌های زیادی در قلب خط هافبک ناپلی‌ها بدرخشد. باید دید آیا در هفته‌های آینده ناپولی می‌تواند خرید این بازیکن را وارد فاز نهایی کند یا برایتون همچنان بر حفظ بیلی گیلمور پافشاری می‌کند.

کونته برای تقویت ناپولی تصمیم دارد روملو لوکاکو را هم با خود به این تیم ببرد.

1428