ستاره تیم ملی اسلواکی در یورو در آستانه پیوستن به اتلتیکو مادرید

ستاره تیم ملی اسلواکی در یورو در آستانه پیوستن به اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- داوید هانکو، مدافع اهل اسلواکی فاینورد در آستانه انتقال به اتلتیکو مادرید قرار دارد تا جانشین ماریو هرموسو در این تیم شود.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید برای فصل آینده تغییر و تحولات زیادی در خط دفاعی خود خواهد داشت. روخی بلانکو پس از جدایی اکسل ویتسل، چاغلار سویونچو و ماریو هرموسو، خط دفاعی‌اش با کمبود جدی بازیکن مواجه شد. همچنین ساویچ، مدافع اهل مونته نگروی اتلتیکو مادرید هم ممکن است در تابستان امسال ساز جدایی کوک کند و بخواهد از اتلتیکو مادرید جدا شود.

در چنین شرایطی مدیران اتلتیکو مادرید تصمیم گرفتند تقویت خط دفاعی را اولویت اصلی خود در بازار نقل و انتقالات قرار دهند. آن‌ها پس از انجام چند دور مذاکره، سرانجام توانستند رابین لی نورمان، مدافع ملی‌پوش رئال سوسیداد را به خدمت بگیرند. هرچند خرید این بازیکن هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، اما شواهد نشان می‌دهند که توافقات لازم میان طرفین انجام شده باشد.

اما خرید یک مدافع به تنهایی نمی‌توانست درد اتلتیکو مادرید را دوا کند، به همین خاطر سران باشگاه اسپانیایی به سراغ داوید هانکو، مدافع تیم ملی اسلواکی و باشگاه فاینورد هلند رفتند. به نقل از سرخیو پیکوس، خبرنگار نشریه آ اس، اتلتیکو مادرید در آخرین پیشنهاد خود مبلغ پیشنهادی به فاینورد را افزایش دادند. داوید هانکو در آستانه انتقال به اتلتیکو مادرید قرار دارد. این بازیکن چپ‌پا است و سبک بازی‌اش شباهت زیادی به ماریو هرموسو دارد، به همین خاطر گفته می‌شود هانکو جانشین هرموسو خواهد شد.

باید دید حرکت بعدی مدیران اتلتیکو مادرید در بازار نقل و انتقالات چه خواهد بود.

1428