ادعای ایرنا؛ شباب الاهلی برای سردار آزمون هزار میلیارد هزینه کرد!

ادعای ایرنا؛ شباب الاهلی برای سردار آزمون هزار میلیارد هزینه کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- سردار آزمون با چه مبلغی حاضر به بازی در آن سوی آبهای خلیج فارس خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، سردار آزمون پس از درخشش در زنیت، روسیه را به مقصد آلمان ترک کرد و راهی بایرلورکوزن شد. سردار در لورکوزن نتوانست روزهای خوبی را تجربه کند و با تصمیم مدیران این باشگاه به آاس رم قرض داده شد.

در رم شرایط برای سردار متفاوت شد و توانست عملکرد بهتری نسبت به بایرلورکوزن داشته باشد اما درنهایت پس از جدایی ژوزه مورینینو از جمع گرگ‌ها، دنیل ده‌روسی تصمیم گرفت از خرید این بازیکن صرف نظر کند و برای همین سردار به آلمان برگشت.

بایرلورکوزن درحال پیگیری تمرینات پیش‌فصل خود بود که بی‌نظمی سردار آزمون باعث شد او از سوی ژابی آلونسو کنار گذاشته شود و به‌دنبال تیم جدید بگردد.

سردار فوتبال ایران برای یک آزمون جدید شباب الاهلی امارات را انتخاب کرد تا به جای یک مسیر صعودی، نزولی عجیب داشته باشد. طبق ادعای ایرنا، الاهلی برای امضای قرارداد ۳ ساله و البته هزینه دریافت رضایتنامه آزمون ۱۸ میلیون یورو هزینه کرده است. یعنی مبلغی بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان. بخشی از این مبلغ به بایر لورکوزن تعلق می‌گیرد و بقیه آن دستمزد مهاجم ۲۹ ساله تیم تیم ملی ایران است. سردار از سویا و فنرباغچه هم پیشنهاد داشت اما درنهایت تصمیم گرفت به یک تیم عربی ملحق شود تا برعکس مهدی طارمی، فوتبال خود را در اروپا دنبال نکند.

باید دید سردار آزمون در شباب الاهلی چه عملکردی خواهد داشت و آیا می‌تواند به همان مهاجم زهردار سابق تبدیل شود یا نه.

5793