رئال مادرید بدون دفاع وسط به تور پیش‌فصل می رود؟

رئال مادرید بدون دفاع وسط به تور پیش‌فصل می رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - شاید عجیب به نظر برسد اما رئال مادرید ممکن است که حتی یک دفاع وسط را هم در لیست تیم بزرگسالانش در پیش فصل  نداشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، ادر میلیتائو و آنتونیو رودیگر به علت حضور در بازیهای ملی در آخر همین هفته به تیم ملحق می شوند چرا که حاضران در یورو و کوپا آمریکا می توانند بیشتر استراحت کنند. از سویی داوید آلابا حدود سه ماه دیگر از میادین دور خواهد بود و او هم فعلا در تور پیش فصل حضور ندارد. به ادعای مارکا، خسوس وایخو که پس از یک فصل حضور قرضی در گرانادا به رئال مادرید برگشته، قرار بود که در تور امریکا حضور داشته باشد اما او هم در تمرین روز جمعه مصدوم شده است. مارکا در ابتدا ادعا کرده بود که وایخو به تور آمریکا نمی رود هر چند که این بازیکن این قضیه را تکذیب کرد. ناچو فرناندز هم در شروع تابستان از رئال مادرید جدا شد و به القادسیه عربستان پیوست.

بدین ترتیب رئال مادرید در حالی تور امریکا را شروع می کند که با کمبود مدافع میانی در لیست تیم بزرگسالان مواجه است و آنچلوتی مجبور است که از برخی بازیکنان آکادمی نظیر رائول آسنسیو 21 ساله، خاکوبو رامون 18 ساله یا خوان مارتینز 16 ساله در لیستش استفاده کند. آخری به واسطه ظاهر و سبک بازی خود با سرجیو راموس مقایسه می شود و مدیران رئال امید زیادی به پیشرفت او دارند. باید دید که مصدومیت وایخو در چه حدی است و آیا می تواند در بازیهای بعید حضور داشته باشد یا نه.

رئال مادرید بامداد پنجشنبه دیدار دوستانه ای با میلان دارد و بعد از آن به مصاف بارسلونا می رود که احتمالا در این دو بازی خبری از مدافعان میانی تیم بزرگسالان نخواهد بود چرا که میلیتائو و رودیگر دو روز قبل از ال کلاسیکو به تمرینات اضافه می شوند و منطقی نیست که بلافاصله اولین بازی پیش فصل خود را داشته باشند!

4125