رونمایی از مبلغ درخواستی سوچی برای عطیه‌الله؛ پرسپولیس 2 میلیون دلار بدهد!

رونمایی از مبلغ درخواستی سوچی برای عطیه‌الله؛ پرسپولیس 2 میلیون دلار بدهد!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در مسیر جذب جانشین عبدالکریم حسن به مشکل خورده و مشخص نیست در نهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، عبدالکریم حسن در نیم‌فصل لیگ بیست‌وسوم به پرسپولیس پیوست و موفق شد با سرخ‌پوشان پایتخت به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد. پس از پایان لیگ برتر، عبدالکریم حسن راهی قطر شد و دیگر خبری از بازگشت به ایران نبود. حسن به مدیران سرخ‌پوشان پایتخت اعلام کرد شرایط حضور او در لیگ قطر فراهم شده و دیگر علاقه‌ای به ادامه کار در لیگ ایران ندارد.

ستاره قطری سرانجام با الوکره به توافق رسید و این باشگاه با پرداخت 1.3 میلیون دلار به پرسپولیس، موفق شد این بازیکن را به‌خدمت بگیرد. رضا درویش که خوب می‌دانست حسن قرار است از پرسپولیس جدا شود، مذاکرات خود با چند گزینه را پیش برد و یحیی عطیه‌الله ملی پوش مراکشی نزدیک‌ترین بازیکن به این تیم بود.

عطیه‌الله به غیر از پرسپولیس با الاهلی مصر هم در حال مذاکره بود اما سوچی اعلام کرد روی مبلغ رضایتامه این بازیکن حساب باز کرده است. این اتفاق باعث شد شانس پرسپولیس برای جذب عطیه‌الله بیشتر شود اما ناگهان ورق برگشت. طبق شنیده‌ها سوچی به قرمزها اعلام کرده مبلغ رضایتنامه یحیی عطیه‌الله 2 میلیون دلار است و این قیمت کاهش پیدا نمی‌کند. پرسپولیس و سوچی اختلاف زیادی بر سر قیمت عطیه‌الله دارند و ظاهرا انتقال این بازیکن به جمع سرخ‌پوشان پایتخت منتفی شده است.

کمتر از یک ماه تا آغاز لیگ برتر باقی مانده و هنوز سرنوشت دفاع چپ پرسپولیس برای فصل آینده مشخص نیست و باید دید درنهایت کدام بازیکن جای عبدالکریم حسن را در ترکیب پرسپولیس پر می‌کند.

5793