عکس؛ مدافع ایتالیایی در حال سفر به لندن برای شرکت در تست‌های پزشکی آرسنال

عکس؛ مدافع ایتالیایی در حال سفر به لندن برای شرکت در تست‌های پزشکی آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- ریکاردو کالافیوری، مدافع ایتالیایی فصل گذشته بولونیا در راه لندن است تا در تست‌های پزشکی باشگاه آرسنال شرکت کند.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو کالافیوری یکی از بهترین مدافعان جوان حال حاضر فوتبال اروپا و جهان است. او در رقابت‌های یورو 2024 توانست در ترکیب تیم ملی ایتالیا خوش بدرخشد و توجه تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد. او تا پیش از شروع یورو در آستانه انتقال به یوونتوس قرار داشت، اما پس از یورو آرسنال از رقیب ایتالیایی خود پیشی گرفت و حالا باید انتقال کالافیوری به جمع توپچی‌های شهر لندن را تمام شده بدانیم.

یوونتوس هم در این روزها به دنبال خرید ژان کلیر تودیبو، مدافع فرانسوی باشگاه نیس فرانسه است تا به جای ریکاردو کالافیوری او را به خدمت بگیرد.

حالا تصویری از ریکاردو کالافیوری منتشر شده است که در حال پرواز به شهر لندن است. گفته می‌شود کالافیوری امروز و فردا تست‌های پزشکی باشگاه آرسنال را پشت سر می‎‌گذارد و سپس قرارداد خود را به صورت رسمی با قرمزهای شهر لندن امضا کند. گفته می‌شود کالافیوری پس از امضای قرارداد با آرسنال و معارفه رسمی، به اردوی پیش‌فصل آرسنال در کشور آمریکا اضافه می‌شود.

میکل آرتتا انگیزه زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس در این فصل دارد. او در دو فصل اخیر پشت سر منچسترسیتی عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد، اما امسال چیزی جز قهرمانی هواداران آرسنال را راضی نخواهد کرد. باید دید خرید کالافیوری در این مسیر به آرسنال و آرتتا کمک می‌کند یا دوباره دست توپچی‌ها از جام قهرمانی کوتاه می‌ماند.

1428