محمد انصاری شایعات را تکذیب کرد؛ بازگشت به پرسپولیس؟ فعلا نه!

محمد انصاری شایعات را تکذیب کرد؛ بازگشت به پرسپولیس؟ فعلا نه!

پایگاه خبری فوتبالی- شایعه شده بود محمد انصاری قصد دارد به پرسپولیس بازگردد اما این موضوع صحت ندارد.

به گزارش فوتبالی، محمد انصاری سابقه سال‌ها حضور در پرسپولیس را دارد و در زمان برانکو یکی از ارکان اصلی موفقیت سرخ‌پوشان پایتخت بود. انصاری اما با پیراهن پرسپولیس دو مرتبه مصدوم شد و عملا فوتبال او به پایان رسید.

شاید اگر مصدومیت‌های سنگین انصاری نبود، این بازیکن می‌توانست مدت زمان بیشتری در مستطیل سبز حضور داشته باشد اما به هر روی این اتفاق رخ نداد. مدافع چپ سابق پرسپولیس چند ماه پیش با انتشار متنی در فضای مجازی از فوتبال خداحافظی کرد اما چند روزی است شایعه بازگشت او به میادین شنیده می‌شود.

برخی صفحات مجازی و البته رسانه‌ها با انتشار خبر بازگشت محمد انصاری به پرسپولیس، بازار شایعات را داغ‌تر از گذشته کردند. عده‌ای اعتقاد داشتند انصاری جانشین افشین پیروانی خواهد شد و جدیدترین سرپرست پرسپولیس خواهد بود اما عده‌ای هم بر این عقیده بودند که انصاری به گاریدو اعلام کرده برای حضور در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس آماده است.

محمد انصاری اما امروز با انتشار متنی در فضای مجازی مهر باطلی بر تمام شایعات زد و نوشت: "سلام و نور رحمت خدا بر شما عزیزان. تمام اخبار حضور بنده در باشگاه بزرگ و عزیز پرسپولیس، چه به عنوان بازیکن، سرپرست و مدیر گمانه زنی‌های رسانه‌ای می‌باشد".

محمد انصاری همچنان قصد دارد از فضای فوتبال دور باشد و مشخص نیست برای آینده خود چه برنامه‌ای دارد.

5793