اضافه شدن امباپه به گروه واتس اپی بازیکنان رئال مادرید

اضافه شدن امباپه به گروه واتس اپی بازیکنان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از بخش های مصاحبه کیلیان امباپه پس از مراسم معارفه اش که مورد توجه قرار گرفت و سوژه شد، آن بخشی بود که او گفت هنوز بازیکنان رئال مادرید او را به گروه واتساپی خود اضافه نکرده اند.

به گزارش فوتبالی ، اما حالا به نظر می رسد که دیگر کیلیان امباپه هم به گروه واتساپی رئال مادرید اضافه شده است و بازیکنان رئال مادرید او را هم به گروه خود افزوده اند. در حقیقت تیبو کورتوا در گفت و گویی که با TUDN داشت، درباره اضافه شدن کیلیان امباپه به گروه بازیکنان رئال مادرید گفت:" ما از حضور کیلیان امباپه خوشحال هستیم. او به تازگی به گروه واتساپی ما اضافه شده است. وقتی که چنین بازیکنانی در تیم دارید، مشخص است که یک تیم قدرتمند و کامل در اختیار خواهید داشت."

کیلیان امباپه با حضور حدود هشتاد هزار هوادار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو معارفه شد و پیراهن شماره 9 مادریدی ها را پوشید و حالا باید دید که شروع کارش در رئال مادرید به چه شکل خواهد بود. انتظار بالایی از او در رئال مادرید وجود دارد چرا که کیلیان امباپه سال ها رئال مادرید را منتظر گذاشت و رئال مادرید حدود هفت سال برای به خدمت گرفتن او تلاش کرد.

1471