سوژه شدن وضعیت رییس فیفا در افتتاحیه المپیک (عکس)

سوژه شدن وضعیت رییس فیفا در افتتاحیه المپیک (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته مراسم افتتاحیه المپیک 2024 در شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه برگزار شد و این مراسم سوژه ها و حاشیه های خاص خودش را داشت.

به گزارش فوتبالی ، رییس فیفا جیانی اینفانتینو یکی از مهمان های ویژه مراسم افتتاحیه المپیک 2024 بود. او هم مثل سایر مهمان های ویژه این مراسم عبور کاروان تیم های مختلف را از روی رود سن مشاهده کرد.

در این مراسم، بارش باران موجب شد تا مهمان ها مجبور شوند که کاور های ضد آب بر تن کنند. در واقع وقتی که بارش باران شروع شد، جیانی اینفانتینو کاور ضد آب که از جنس پلاستیک بود را بر تن کرد و به این ترتیب این تصویر جالب از او به ثبت رسید. تصویر او در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است.

خیلی ها از وضعیت برگزاری مراسم افتتاحیه المپیک 2024 انتقاد کرده اند و آن را یکی از ضعیف ترین مراسم های دوره های اخیر دانسته اند. بارش باران هم موجب شد تا تماشاگر ها و مهمان هایی که در آن جا حضور داشتند، نتوانند به راحتی این مراسم را تماشا کنند. در واقع برگزار کنندگان این مراسم باید وضعیت آب و هوایی را پیش بینی می کردند و در زمان مناسبی آن را برگزار می کردند.

1471